Säljassistent för företag i världsklass!

Komet Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
2011-02-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Säljassistent för företag i världsklass!" (publicerad 2011-03-22) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Komet hyr ut och rekryterar drivna medarbetare. Många av våra kandidater lär vi känna redan när de jobbar extra för oss under sina studier. Därför har vi ett brett nätverk och hyr ut och rekryterar medarbetare till både juniora och seniora uppdrag.
Tillsammans med Nova Networks och Agentum ingår vi i Constellation Group. Vi erbjuder ett unikt nätverk och kan erbjuda våra kunder hjälp med allt från extrahjälp för några timmar till styrelsetillsättningar.
Komet söker nu för Universums räkning en säljassistent!
Som säljassistent arbetar du tillsammans med en säljkoordinator som support till Universums storsäljare. Huvuduppgiften blir således att stötta säljaren i den svenska säljorganisationen så att denne kan maximera sin säljtid. Du kommer att ta del av hans dagliga arbete på både operativ och administrativ nivå. Det innebär en stor inblick i hela organisationen och för rätt person är det en bra språngbräda in i företaget eller vidare i karriären.
Ditt ansvar inkluderar bland annat:
•            Bokning av all säljaktivitet i Universums interna system
•            Göra presentationer i Powerpoint utifrån färdiga rapporter
•            Tillhandahålla säljunderlag som önskas av säljaren genom rapporter i Excel
•            Hantera och bekräfta en del mötesbokningar samt ansvara för rese- och lunchbokningar
•            Skapa och uppdatera avtal
•            Hantering av vissa ekonomifrågor såsom kvittoredovisning
•            Vara kontaktperson och behjälplig vid frågor angående säljarens aktiviteter
•            Svara på kundfrågor
•            Vara allmänt tillgänglig för den hjälp säljaren önskar för att kunna fokusera på säljaktiviteter
Du som söker;
•            Du bör ha ett par års erfarenhet i ett serviceinriktat yrke, men det behöver inte nödvändigtvis vara inom kontorsservice.
•            Flytande svenska och engelska (skriftligt och muntligt)
•            Goda kunskaper i MS Ofiice, framförallt Excel och Powerpoint
•            Ambitiös, villig att göra det där lilla extra!
•            Noggrann med känsla för detaljer, flexibel
•            Positiv teamplayer som är bekväm i en dynamisk miljö
Vi söker dig som ser möjligheten att få mer arbetslivserfarenhet innan eventuella vidarestudier och som är beredd på att jobba både högt och lågt. Du har ett eget driv och är en problemlösare med en positiv attityd.
Du bör ha en bra stresshantering samt en förmåga att hantera uppgifter och situationer med begränsad information.
På Universum välkomnas du till en arbetsmiljö med högt i tak där man ställer upp för varandra! Här finner du en spännande vardag där du omges av trevliga och positiva kollegor.

Publiceringsdatum
2011-02-02

Arbetstider och omfattning
Den här tjänsten ingår i Komets uthyrningsverksamhet, vilket innebär att du är anställd av Komet men arbeta hos en av våra kunder.

Ersättning
Tjänsten är planerad att starta omgående, så sök redan idag!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-03-04
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
KC-KG, 020-25 26 00

Företag
Komet Sverige AB

Adress
Komet Sverige AB
Jakobsbergsgatan 22
11144 Stockholm

Jobbnummer
839942

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Komet Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Komet Sverige AB: