Säljassistent
Just Arrived / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Just Arrived i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige <p>Just Arrived söker just nu på uppdrag av ITBPO en stjärna som ska hjälpa till med lite av allt. ITPBO sitter mitt i centrala Stockholm och ditt jobb kommer vara mycket omväxlande och innehålla allt från att skicka marknadsmaterial, hantera CRM-system, ansvara för sociala medier till att rodda vid frukostmöten och evenemang som företaget håller i. Detta uppdrag är på 50% och till att börja med på 6 månader, men det finns goda chanser till utökning och förlängning. Startdatum kommer förmodligen vara i mitten av januari, men om vi hittar rätt person tidigare kan tjänsten påbörjas tidigare. Arbetstiderna är mycket flexibla och kommer helt att gå att anpassa efter eventuell annan sysselsättning, vilket gör det perfekt för att kombinera med till exempel svenskastudier.</p>
<p>Detta är ett konsultuppdrag via Just Arrived, vilket betyder att du kommer vara anställd hos Just Arrived och arbeta som konsult hos ITPBO.</p>
<p><strong>Arbetsuppgifter</strong></p>
<p>Till att börja med kommer tjänsten främst innebära att vara sälj- och marknadsassistent och även att assistera vid evenemang. Då företaget endast består av två anställda så innebär detta att du kommer vara en allt-i-allo som förväntas rycka i där det behövs. Efter tid kommer det finnas mycket utvecklingsmöjligheter och fler ansvarsområden.<br />
Exempel på arbetsuppgifter är:</p>
<ul>
<li>Skicka marknadsmaterial</li>
<li>Administrera CRM-system</li>
<li>Stötta vid event och seminarier, vilket innebär att ställa iordning innan, välkomna gäster, fixa mat, städa och plocka undan efteråt</li>
<li>Eventuellt jobba med sociala medier</li>
</ul>
<p><strong>Vi söker dig som</strong></p>
<p>Vad gäller kvalifikationer finns det endast två måsten, vilka är att du måste ha en god datavana och vara van att jobba i olika system på datorn, och att du obehindrat kan kommunicera i engelska. <br />
Utöver detta är det viktigast att du är rätt person, med rätt inställning. Men följande erfarenheter och kompetenser kan vara meriterande</p>
<ul>
<li>Säljbakgrund</li>
<li>Marknadsbakgrund</li>
<li>Eventbakgrund</li>
<li>Erfarenhet av att jobba med sociala medier</li>
</ul>
<p>För att passa denna tjänst letar vi främst efter dig som är mycket självständig i ditt arbete och tar stort ansvar över dina processer och uppgifter. Då ni endast är två personer ställs det stora krav på eget ansvar, och att du snabbt visar att du lär dig, är självgående och kan ta egna initiativ. Av samma anledning är det viktigt att du inte har något emot att göra lite av varje, allt från att diska kaffekoppar och fylla på skrivaren, till att ansvara för sociala medier och CRM-systemet.</p>
<p>Känner du att detta är du så har du här chansen till ett mycket spännande, flexibelt och omväxlande jobb!<br />
Vi går igenom ansökningar löpande, välkommen in med din ansökan!</p>
Varaktighet, arbetstid
Your first work day will be on 2017-12-18. Your first work day will be on 2017-12-18.
Publiceringsdatum2017-11-21ErsättningYour salary will be fixed at 144 SEK/hour.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagJust Arrived
AdressJust Arrived
Tegelbacken 4
11152 0180
KontorsadressTegelbacken 4, 11152, Stockholm
Jobbnummer 3813736
Observera att sista ansökningsdag har passerat.