Säljassistent - Kontorsfixarna Syd AB - Kontorsjobb i Malmö
Säljassistent
Kontorsfixarna Syd AB / Kontorsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla kontorsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Vellinge
Visa alla jobb hos Kontorsfixarna Syd AB i Malmö

Publiceringsdatum
2016-03-03

Om tjänsten
Vi söker nu en säljassistent till vår kund i Malmö. Är du en utåtriktad och lättsam problemlösare med en gedigen erfarenhet av kundservice? Välkommen in med din ansökan redan idag!

Om företaget
KFX HR-partner är ett bolag som verkar inom bemanning, rekrytering och entreprenad där vi genom vår långa erfarenhet och tydliga processer hjälper våra kunder med deras personalbehov oavsett hur stort eller litet det är. KFX HR-partner är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder en trygg och säker arbetsmiljö. Vi är måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra resurskonsulter. Hos oss blir du sedd och vi håller kontinuerligt enskilda uppföljnings- och utvecklingssamtal.

Dina arbetsuppgifter
Tjänsten som försäljningsassistent innebär att du kommer att tillhöra avdelningen för kundservice. I dina arbetsuppgifter ingår att ta emot inkommande samtal och behandla olika frågeställningar från företagets kunder. Du kommer registrera ordrar, hantera och skapa avtal, registervård, avvikelsehantering och reklamationer mm. Dokumentering sker i affärs- och säljstödssystem. Detta arbete sker i nära samarbete med säljare och med övriga kollegor i teamet på kontoret men du har även mycket kontakt med utländska säljkontor.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har god känsla för service i alla lägen. Vidare ser vi att du är lättsam, flexibel och ansvarstagande. Du trivs i en utåtriktad roll med många kundkontakter och är en utpräglad lagspelare. Då företaget arbetar process- och målstyrt och tidvis erbjuder ett högt arbetstempo med snabba vändningar mellan kundsamtal och flera olika program för genomförande av uppgift, tror vi att du har en god förmåga att både strukturera ditt arbete och att prioritera självständigt.

Du har lägst gymnasial utbildningsnivå och flera års erfarenhet av servicerelaterade och administrativa arbetsuppgifter. Du har en mycket god datorvana, dels inom Officepaketet men även inom större affärssystem, det är meriterade med kunskap inom CRM och Power P. Du talar och skriver utmärkt svenska samt är flytande i engelska, då du använder språket dagligen.

Övrig information
Tillträde: snarast
Tjänstens omfattning: Heltid/tillsvidare med sex månaders provanställning

Varmt välkommen med din ansökan redan idag, intervjuer sker löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-17
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2233
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Rebecka Möberg 020-120200

Företag
Kontorsfixarna Syd AB

Adress
Kontorsfixarna Syd AB
Stora Nygatan 40
21137 Malmö

Kontorsadress
Stora Nygatan 40, Malmö

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2704843

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kontorsfixarna Syd AB: