Säljassistent - Välkommen Till Hrm!
Hrm Affärsutveckling I Stockholm AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hrm Affärsutveckling I Stockholm AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Kort om tjänsten
Är du utåtriktad och kreativ? Intresserar du dig för människor, affärer och näringslivet? Välkommen till HRM!
Vi växer och söker dig som vill bli en viktig del av vårt team. Rollen som säljassistent är ett självständigt, roligt, och utmanande jobb. Som säljassistent blir du en viktig tillgång i vårt säljteam för att vi ska kunna fortsätta vår tillväxtresa. Rollen innebär främst att stötta och underlätta det dagliga arbetet för vår försäljningschef.
Vi på HRM har lång erfarenhet av allt som heter Human Resource Management. Vi är en helhetspartner för våra uppdragsgivare och arbetar med Executive Search, Rekrytering, Ledningsutveckling och Interima konsulter.
Publiceringsdatum2022-08-18ArbetsuppgifterDet här är en möjlighet för dig med rätt utvecklingsfokus, ambition och driv att få en inblick i försäljningsaffären, samtidigt som du får komma till en arbetsplats med professionella, målmedvetna och härliga kollegor!
Som säljassisten spelar du en viktig roll i säljprocessen och relationen till våra kunder. Du arbetar nära med försäljningschefen och verkar som en stöttepelare i allt som rör försäljning.
I rollen har du en administrativ nyckelposition och kommer att hantera försäljningschefens kalender genom att ha översyn på aktiviteter, boka, följa upp och emellanåt medverka på kundmöten. Du kommer även att skriva avtal samt sammanställa och förbereda övrigt material för att underlätta försäljningsarbetet. Utöver detta kommer du även att ha ett huvudansvar för vårt CRM-system.
Dina ansvarsområden inkluderar:
Hantera försäljningschefens kalender genom att boka, följa upp och planera.
Vara huvudansvarig för vårt CRM-system.
Medverka på kundmöten.
Förbereda med information och material inför möten.
Offert- och avtalsskrivning.
Övrig administration och stöttning för att underlätta i försäljningsarbetet.
På HRM arbetar ett tajt team som alla hjälps åt med högt som lågt. Dina arbetsdagar är varierade och inkluderar både samarbete och självständigt arbete.
Vi växer snabbt och för rätt person är detta en unik chans att utvecklas tillsammans med oss på HRM.
ProfilVi söker efter dig som brinner för att arbeta med människor och organisationer, är intresserad av näringslivet samt drivs av utmaningar och att se resultat. Du trivs med administration och har en förmåga att prioritera såväl kortsiktig som långsiktigt för att nå uppsatta mål.
Vi tror att rollen kommer att passa dig som duktig på att strukturera ditt arbete och kan hantera många parallella arbetsuppgifter. Du är serviceinriktad med en passion för sälj och relationsbyggande, du skapar förtroende gentemot kunder såväl som kollegor och uppskattar att driva processer självständigt samtidigt som du är en lagspelare.
Som person är du initiativtagande och kreativ kombinerat med ett affärsmässigt tänkande. Du har en förmåga att se en helhetsbild och är trygg i dig själv.
Du har gymnasieutbildning och behärskar både svenska och engelska mycket väl i tal och skrift, samt erfarenhet av att jobba i Word, Excel och PowerPoint. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta med försäljning och något form av CRM-system.
Vad vi erbjuder dig
Ett kreativt och utvecklande jobb där du lär dig nya saker varje dag.
Möjlighet att arbeta med många av våra spännande kunder.
Roliga, engagerade och professionella kollegor.
En arbetsplats i vackra lokaler på Strandvägen i centrala Stockholm.
Kollektivavtal.
Om HRM
Vi startade 2005 och ser oss mer som våra kunders partner än en leverantör. Vi erbjuder tjänster inom executive search & rekrytering, interimslösningar och skräddarsydda lednings- och affärsutvecklingsprogram. Vi verkar inom hela Sverige och kan tack vare vårt nätverk av samarbetspartners också erbjuda tjänster i hela Skandinavien, USA och Holland. Vi har lång och gedigen erfarenhet och vi matchar varje unikt uppdrag mot en konsult med rätt bakgrund. Läs gärna mer på vår hemsida:
www.hrmab.se.Så ansöker duLåter detta spännande? Skicka in din ansökan i form av CV och personligt brev genom att klicka på "Ansök här".
Intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan.
För ytterligare information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Angela Rossi på
angela.rossi@hrmab.se eller +46 73 950 48 19.
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidare
ErsättningMånadslön - Fast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-09-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHrm Affärsutveckling i Stockholm AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "hrm1365".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Hrm Affärsutveckling i Stockholm AB (org.nr 556720-0117),
http://www.hrmab.se/ Arbetsplats HRM Affärsutveckling AB
Jobbnummer 6894476
Observera att sista ansökningsdag har passerat.