Säljare till Telias Kundtjänst för Mobila tjänster
TeliaSonera Mobility Services Sweden / Butikssäljarjobb / Stockholm
2012-12-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Säljare till Telias Kundtjänst för Mobila tjänster" (publicerad 2013-01-15) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TeliaSonera Mobility Services Sweden i Stockholm,
Sundsvall,
Malmö,
Luleå eller i
hela Sverige Affärsområde Mobilitetstjänster ansvarar för alla massmarknadstjänster till konsument och företag som baserar sig på ett mobilt kundbeteende både med mobiltelefon och bärbara datorer.
Nu kanske du undrar hur Telia skiljer sig från andra? Vi är helt enkelt den största teleoperatören i Sverige med de mest nöjda kunderna. Men vi nöjer oss inte med det, vår service måste bli ännu bättre. Våra kunder är det mest värdefulla vi har och det är otroligt viktigt hur vi tar hand om dem och tillgodoser deras behov. Vårt mål är att leverera en kundupplevelse i världsklass. Därför anställer vi fler engagerade medarbetare till Telias Kundtjänst för Mobila tjänster.
I den här rekryteringen kommer du att börja din anställning med en utbildning på 4 veckor med start vecka 5. Därför söker vi dig som har möjlighet att börja hos oss den 28 januari 2013.
Vad vi erbjuder
Vi erbjuder ett jobb med tjänster och produkter i världsklass, i marknadens mest framgångsrika företag. Den senaste tekniken är för oss en självklarhet, vi var först i världen med 4G och först i Sverige att sälja iPhone!
Placeringen blir i ett team som präglas av framåtanda, högt tempo, mycket bra stämning och med starkt fokus på försäljning och kvalitet. Vi jobbar kontinuerligt med uppföljning av såväl försäljning som personlig effektivitet och tar även in kundernas synpunkter på vår prestation och kvalitet.
Om Du har säljdrivet, känsla för service och intresse av tjänster i teknikens framkant, så är Du välkommen med din ansökan.
Vi söker medarbetare till både fasta befattningar och vikariat. Vikariaten kan komma att leda till förlängning eller en fast tjänst. De fasta tjänsterna inleds med 6 månaders provanställning.
Publiceringsdatum2012-12-21ArbetsuppgifterSom säljare i Telias kundtjänst för mobila tjänster/produkter är din uppgift att hjälpa våra kunder per telefon. Din uppgift blir att etablera goda kundkontakter och arbeta aktivt med merförsäljning. Du kommer även att hantera lättare reklamationer.
Kvalifikationer• Du har minst 3-års gymnasiekompetens eller motsvarande.
• Gärna tidigare erfarenhet av försäljning, kundkontakter och telefonvana
• Du har en god förmåga att kommunicera både på svenska och engelska, ytterligare språkkunskaper är meriterande.
• God datavana är ett krav.
Vem är du?
• Du är en positiv och ansvarstagande person som har stor känsla för service
• Du skapar goda relationer och tycker om att sälja och lösa kundens problem
• Du trivs i ett högt tempo och har en stark teamkänsla
Arbetstider
Vi har öppet årets alla dagar, vilket innebär både helg- och kvällsarbete med schemaläggning.
Intresserad?
Vill du veta mer om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Monica Harnebäck, 08-504 539 12.
Sista ansökningsdag 11 januari 2013
Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag.
Välkommen till Telia!
Arbetstider och omfattningTillsvidare/Vikariat
ErsättningEnligt Kollektivavtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-01-11
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMonica Harnebäck +46 8-50453912
FöretagTeliaSonera Mobility Services Sweden
AdressTeliaSonera Mobility Services Sweden
12386 Farsta
Jobbnummer 1424069
Observera att sista ansökningsdag har passerat.