Säljare till Telias Kundservice i Sundsvall
Telia Sverige AB / Butikssäljarjobb / Sundsvall
2018-12-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Säljare till Telias Kundservice i Sundsvall" (publicerad 2019-03-13) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telia Sverige AB i Sundsvall,
Hudiksvall,
Örnsköldsvik,
Östersund,
Gävle eller i
hela Sverige Nu finns det en möjlighet för dig som vill vara med och förstärka våra team inom Kundservice. Jag heter Richard Sellberg och är ledare för ett av våra team. I Sundsvall sitter ett grymt gäng med fokus på försäljning och kundservice. För rätt person, är det här ett gyllene tillfälle att visa vad du går för.
Din nästa utmaning?
Ditt jobb är att möta kunder som genom inkommande möten vill ha kontakt med oss via telefon, chatt, mail och brev. I dessa möten hjälper du kunderna med deras engagemang hos oss och ser till att de har den bästa lösningen utifrån deras individuella behov.
Det är en rolig miljö där du sitter i ett team med ca 15 kollegor med mycket tävling och teamkänsla. Det är ett spännande jobb med mycket ansvar. Du jobbar självständigt, har mycket kundkontakt och du har hela tiden stöd från våra teamledare. Du mäts bland annat på försäljning och kundbemötande och arbetar dagligen mot uppsatta mål tillsammans med ditt team. Vi har varierade arbetstider vilket innebär att du kommer arbeta dagtid, kvällar och helger.
För oss är utveckling och förbättring avgörande, så du kommer få alla resurser du behöver för att växa inom kundservice, problemlösning och försäljning. Du kommer att få en inledande utbildning på 4 veckor som startar 14 januari och därefter löpande coachning och utbildning. Tjänsten är en heltidsanställning där vi kommer erbjuda både tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning, samt vikariat på 6 månader med goda möjligheter till förlängning.
Vårt kontor i centrala Sundsvall rymmer många spännande personer och du kommer att få stora möjligheter att utvecklas. Tillsammans med ditt team styr du över din egen framtid hos oss.
Och vem är du?
Din roll är att vara både Telias röst mot kunden och kundens röst in i företaget. Du kommer ha tydliga sälj- och tillgänglighetsmål och för att trivas hos oss behöver du vara målmedveten, gilla att kundernas förväntningar ständigt förändras, samt ha viljan att utveckla ditt kundmöte för att göra skillnad för våra kunder.
Gymnasieutbildning är ett minimikrav och du måste kunna uttrycka dig väl i skrift, både på engelska och svenska, samt ha fyllt 18 år.
Din personlighet:
• Kund- och resultatorienterad
• Målfokuserad
• Effektiv och förändringsbenägen
• Gillar ett strukturerat arbetssätt.
Din erfarenhet:
• Erfarenhet av försäljning
• Gymnasieutbildning
• Bra kommunikationsförmåga, både på svenska och engelska i både tal och skrift.
Intresserad?
Vill du bli en del av vårt team - sök jobbet! Vill du veta mer, kontakta mig på 076-135 04 04. Rekryteringen sker löpande, så tveka inte att höra av dig. Sista ansökningsdag är den 1 januari 2019!
Välkommen till Telia - Home to your next big opportunity!
Publiceringsdatum2018-12-12Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-01-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagTelia Sverige AB
KontorsadressSkepparegatan 3
Jobbnummer 4506842
Observera att sista ansökningsdag har passerat.