Säljare till Telias butik i Karlstad

Telia Sverige AB / Butikssäljarjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telia Sverige AB i Karlstad, Nacka, Örebro, Skövde, Vänersborg eller i hela Sverige

Vill du bli en del av ett team med riktig "Can-Do-Attityd" som delar din passion för att arbeta mot mål, tävling och ge kundbemötande i världsklass? Då kan det här vara den rätta rollen för dig!
Som säljare i Telias butik i Karlstad som ligger i centrala Karlstad är din uppgift att utifrån kundens behov skapa och erbjuda skräddarsydda lösningar beståendes av våra olika tjänster och produkter. Samtidigt varvas du med roliga tävlingar och teamaktiviteter, utbildning och erfarenhet från ett av Sveriges starkaste varumärken.
Se hur det är att jobba i Telias butiker här: https://www.teliacompany.com/sv/karriar/rekrytering/
Är det här din nästa möjlighet?
Du blir en del av ett mixat team. I teamet finns också jag Calle Carlberg, Store Leader där jag coachar och leder oss i rätt riktning. Jag brinner för försäljning och att driva vinnande team där vi alltid vill vara med och tävla om att vara den bästa butiken i landet.
En dag i våra butiker är inte den andra lik. Kanske kommer det in en familj som behöver WiFi i nya huset och undrar om det går att ta med sig det till stugan, eller studenten som vill ha obegränsat med surf men undrar om det går att baka ihop i ett paket eller varför inte företagskunden som undrar om det finns någon telefonväxel så att dem inte missar några viktiga samtal. Ja, sånt hjälper vi våra kunder med. Där du får agera experten, skapa och sälja den bästa lösningen.
Ditt övergripande ansvar är att bemöta och utforska kunders behov och lösa deras problem genom att sälja våra tjänster och produkter mot både privat- och företagskunder. Det innebär att du arbetar mot tydliga individuella och gemensamma mål kopplat till både försäljning och kundbemötande. Du har stor möjlighet att påverka din lön med bonus baserat på din prestation samtidigt som du alltid har en timlön eller en fast månadslön beroende på anställningstyp.
Tjänsten är en behovsanställning. Under Juni-Augusti så kommer tjänsten att öka och du förväntas att kunna jobba hela sommaren. Efter sommaren gör vi en utvärdering och god chans till förlängning finns.
Vi använder oss även av utringande verksamhet för att vårda och förflytta våra befintliga kunder till ny teknik. Med det sagt finns det alltid saker att göra med möjligheter till att tjäna pengar.
Rollen inkluderar, men är inte begränsad till:
Försäljning av Telias tjänster och produkter till privat- och företagskunder.
Timlön med stor möjlighet att påverka din totala lön då du får bonus.
Massvis av roliga teamaktiviteter, tävlingar och happenings tillsammans under hela året.
Löpande utbildning i kunddialog, försäljning, Telias tjänster och produkter.
Arbeta mot tydliga mål på individ och gruppnivå.
Sedvanlig lagerhantering och butiksdrift.

Är det här du?
Du har förmågan att snabbt skapa förtroende hos andra människor, ta initiativ och viljan att på ett affärsmannamässigt och lösningsorienterat sätt arbeta målinriktat med kunds behov i högsta fokus. Har du tidigare erfarenhet av att driva försäljning eller utbildning finns det fördelar, men har du inte det gör det inget. Vi kommer att lära dig!
Dina personliga kompetenser:
Affärsmannamässig - Du har kunden i högsta fokus och kan nyttja din expertis för kundbemötande i världsklass.
Initiativtagande - Du söker självmant nya utmaningar, initierar och agerar i kundmötet.
Säljorienterad - Du lägger ner tid och energi på att uppnå önskvärda resultat.
Förmåga att skapa förtroende - Du etablerar relationer och influerar andras beslut.

Din erfarenhet:
Du har fyllt 18 år, färdigställt en gymnasieexamen.
Talar Svenska & Engelska, flera språk är en fördel.
Erfarenhet av försäljning eller kundtjänst är meriterande, men inget krav.

Mer än bara ett jobb!
Oavsett vilket jobb du söker hos oss, ger vi dig verktygen och stödet du behöver för att styra din personliga utveckling. Vi vill hjälpa dig att utvecklas både på ett personligt plan och i din yrkesroll. Hos oss blir du en del av ett kreativt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva, med likvärdiga möjligheter att utvecklas. Vi respekterar människor och värdesätter mångfald. Förutom en attraktiv och inkluderande arbetsmiljö erbjuder vi flexibilitet och ett brett utbud av olika förmåner.
Intresserad?
Tveka inte att skicka in din ansökan om du vill bli en del utav vårt team! Om du vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på
calle.carlberg@teliacompany.com eller 070-6122023
Vi ser fram emot din ansökan. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post eller andra kanaler. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum är 2024-01-31
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser vill vi uppmärksamma sökande att slutkandidater kommer att omfattas av en bakgrundskontroll.
Welcome to Telia - Let's make better happen!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivare
Telia Sverige AB (org.nr 556430-0142)
Järnvägsgatan 7 (visa karta)
652 25  KARLSTAD

Övrig information om företaget/organisationen
Offentliga upphandlingar där Telia Sverige AB varit leverantör

Jobbnummer
8355822

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telia Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telia Sverige AB: