Säljare Telefonilösningar

Office Management Sharp Center AB / Säljarjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Management Sharp Center AB i Helsingborg, Malmö, Göteborg, Trollhättan, Vänersborg eller i hela Sverige

Vi ger våra kunder tid över till annat

Office Managements hemlighet är kombinationen av drivna människor och en total kundfokus. Tanken är enkel, vi vill få våra kunders organisationer att fungera på sin mest optimala nivå. Vi lever efter "We make your business work everyday" och vill att våra kunder ska kunna fokusera på det de gör bäst.

Därför har vi under åren expanderat till den grad att vi kan erbjuda våra kunder allt, oavsett vilken del och funktion av kontoret det gäller. Genom att erbjuda bättre integrerade lösningar så ger vi kunden tid och resurser som kan läggas på kärnverksamheten.

Den största framgångsfaktorn för oss är våra anställda, som alla fokuserar på att leverera den bästa lösningen för våra kunder. Från att ha varit ett litet dedikerat team är vi idag över 300 anställda med säljare, administration, support-personal och allt mitt i mellan. Vi har alltid värdesatt kompetensen som våra medarbetare innehar och har därför en hög lägsta-nivå, vare sig det är vår produktsupport eller rådgivning inför ett nytt köp.

Med kontor i Stockholm, Göteborg, Uppsala, Helsingborg och Malmö kan vi täcka hela Sverige men vi har även tagit oss in i Norden med vår organisation i Oslo.

I rollen som Area Manager arbetar du med nykundsbearbetning av kunder i vårt segment. Vi erbjuder företag skräddarsydda telefonilösningar genom kundanpassad växelfunktionalitet samt möjligheter till kostnadsoptimering på operatörssidan. För att vara en neutral och oberoende part så samarbetar vi med flera växeltillverkare (Egenutvecklad molntjänst, Avaya och Panasonic) samt erbjuder samtliga tele- och bredbandsoperatörer (Tele2, Telia, Telenor, TDC mfl) på marknaden. Du erbjuds en omfattande och bred produktportfölj i en spännande bransch under ständig utveckling. Vi är väldigt stolt för att under flera år i följd tagit priser som Nordens största återförsäljare av t.ex. Avaya och Tele2. Hos oss får du rätt förutsättningar att lyckas i ditt nästa steg inom försäljning!

Arbetsrollen

• Bearbetning av nya kunder
• Erbjuda dina kunder hela vår produktportfölj inom telekommunikation
• Arbeta efter företagets värderingar, policys och struktur
• Rapportering till försäljningschef varje vecka
• Eget budgetansvar

Publiceringsdatum
2014-12-02

Kvalifikationer
• Minst 1 års erfarenhet av försäljning, B2B eller B2B.
• Branscherfarenhet är en fördel, men ej ett krav.
• Kunskap i Office-paketet och CRM-system ser vi som en fördel
• Gymnasial utbildning inom marknad, försäljning eller ekonomi är meritierande
• Innehar körkort och tillgång till egen bil

Dina egenskaper
• Självdriven med hög aktivitetsnivå
• Resultatinriktad och utmanas av barriärbrytande mål
• Älskar att ha kundkontakt
• Utmanande och orädd inför nya situationer
• Lyhörd och nyfiken
• Strukturerad i sin planering
• Möjlighetsorienterat tankesätt

Sammanfattningsvis söker vi dig som är en driven, positiv person som söker en arbetsgivare som kan ge dig verktyg att lyckas!

Dina villkor

• Garantilön
• Provision för egen försäljning
• Laptop, mobil och övriga förmåner enligt policys
• Säljresor, kickoffer och en mängd andra incentives
• Möjlighet till tjänstebil efter 6 månader

Vår viktigaste resurs för att vara framgångsrika i framtiden kommer våra vår personal! Därför satsar vi otroligt mycket på vidareutbildningar inom både försäljning och produktkunskap. Antingen genom Office Management Business Academy som löper under fler år eller övriga externa kurser.

Då vi aktivt arbetar för en rökfri arbetsplats söker vi dig som är icke rökare.

Så ansöker du
Ansökningar och intervjuer behandlas löpande

Har du frågor är du välkommen att kontakta:

Andrea Brönnegård HR Business Partner - andrea.bronnegard@officemanagement.se

Marcus Nordström - Avdelningschef
marcus.nordstrom@officemanagement.se
Telefon: 042-453 73 00

Arbetstider och omfattning
Heltid -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
OFFICE Management Sharp Center AB

Adress
OFFICE Management Sharp Center AB
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista

Kontorsadress
Skalholtsgatan 6-8

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2087847

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Management Sharp Center AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Management Sharp Center AB: