Säljare som vill utveckla våra kunder

Hogia Facility Management AB / Säljarjobb / Stenungsund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stenungsund, Orust, Lilla Edet, Tjörn, Kungälv eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hogia Facility Management AB i Stenungsund

Hogia Small Office AB, en del av Hogia-gruppen, erbjuder småföretagare lättanvända, effektiva och flexibla lösningar för bokföring, fakturering, lön och kassa.

Vi hjälper småföretagaren att fokusera på utveckling av sin verksamhet istället för att lägga tid på krånglig administration. Vi söker nu en driven och engagerad person som vill bidra till vår fortsatta tillväxt. Vill du göra vardagen enklare för småföretagare?

Publiceringsdatum
2021-04-09

Om tjänsten
I din roll som säljare kommer du att arbeta med volymförsäljning av främst HR- och ekonomilösningar mot våra befintliga kunder. Du arbetar aktivt med telefonen som verktyg, och du kommer självständigt att driva försäljningsprocessen från inledande kontakt och genomförande av webbvisning, till offert och avtal. I ditt dagliga arbete kommer du att få användning för din förmåga att skapa goda kundrelationer, samt ditt intresse för att hjälpa kunden att identifiera behov av administrativ effektivisering. Som säljare hos oss får du gedigen produktkunskap och gott samarbete med kompetenta kollegor som gärna delar med sig av sina erfarenheter, för att du ska kunna utvecklas i din roll och växa tillsammans med oss!

Är du vår blivande kollega?

För att trivas i denna roll behöver du ha tidigare erfarenhet av försäljning. Eftergymnasial utbildning inom sälj/marknad eller exempelvis ekonomi är meriterande men inte ett krav. Rätt energi, vilja, driv och en tydlig ambition att skapa resultat kan väga lika tungt. Erfarenhet av systemförsäljning är meriterande men en god systemförståelse och intresse för teknik kan också räcka långt.

Du känner dig trygg med att kommunicera med kunder i både tal och skrift och har goda kunskaper i svenska. Vi tror att du, precis som vi, drivs av att nå uppsatta mål och ser en fördel i att få ta ett stort eget ansvar för ditt arbete.

Vi arbetar med löpande urval. Välkommen in med din ansökan!

Om Hogia-gruppen

Hogia utvecklar, säljer och supportar programvaror och IT-system för företag som effektivt vill fokusera på sina verksamheter i stället för krånglig och tidsödande administration. Vi erbjuder allt från mindre bokföringsprogram för enmansföretaget till kompletta, branschspecifika IT-lösningar och -system för exempelvis kollektivtrafik, åkerier, revisionsbyråer, fastighetsbolag och butikskedjor. I Hogiagruppen finns 30 operativa bolag, som vart och ett verkar inom ett väl definierat verksamhetsområde. Vår organisationsform bygger uttalat på småskalighet och entreprenörsanda. Företagskulturen skapar engagerade medarbetare. Tillsammans ger vi våra kunder de bästa tänkbara affärslösningarna. Hogia startade sin verksamhet 1980 i Stenungsund. I dag har den familjeägda koncernen kontor i Norden och Storbritannien och 650 medarbetare. Mer information om Hogia finns på www.hogia.se.

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse Tillsvidareanställning

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-05-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Hogia Facility Management AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2021/17".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Hogia Facility Management AB (org.nr 556415-4176)

Arbetsplats
Hogia Small Office AB

Jobbnummer
5680745

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hogia Facility Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hogia Facility Management AB: