Säljare offentlig upphandling
Linnstäd I Stockholm AB / Säljarjobb / Ospecificerad arbetsort
2018-09-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Säljare offentlig upphandling" (publicerad 2019-02-16) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Ospecificerad arbetsort eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Linnstäd I Stockholm AB i Ospecificerad arbetsort Vi söker dig som är självgående och har erfarenhet och kännedom av försäljning. Vår lyckade strategi har varit att leverera en tjänst med hög servicegrad, där varje kund är en tillgång. Vi vill utveckla vår sälj sida till nåt ännu bättre och söker därför en säljare som har erfarenhet av offentliga upphandlingar.
Du ska vara självgående och ordningsam.
Du arbetar i huvudsak med den offentliga sektorn där du utformar konkurrenskraftiga anbud och kalkyler.
Kanske har du tidigare varit egen företagare eller arbetsledare i ett städföretag. Då har du en bakgrund som ger förståelse för våra kunder och uppdrag och ett starkt plus för tjänsten.
Publiceringsdatum2018-09-07Dina arbetsuppgifterVi söker dig som:
Har erfarenhet från intensiv telefonförsäljning.
Motiverad, engagerad.
Du har lätt för att kommunicera och presentera information samt är lyhörd för kundens behov.
Goda kunskaper i svenska är ett krav, övriga språk är meriterande
Du får gärna redan ha ett kontaktnät att arbeta utifrån.
Har du erfarenhet av försäljning inom lokalvård ser vi det som extra meriterande men inget krav.
Du kommer att arbeta med ny kunds försäljning som även inkluderar besöksbokning, kundbesök, kalkylering/prissättning och offerering.
Vi tar ansökan bara via e-post !
Du arbetar i huvudsak med den offentliga sektorn där du utformar konkurrenskraftiga anbud och kalkyler.
Du upprättar kundavtal och genomför en noggrann överlämning av uppdraget till vår avdelning för fasta avtal.
Du ingår i vår säljorganisation och driver själv egna säljprojekt samt ingår i säljteam för större affärer.
Vi vill även att du bidrar till bolagets affärsutveckling genom att utveckla vårt erbjudande och komma med idéer om hur vi kan öka försäljningen.
Du arbetar aktivt med merförsäljning av befintliga kunduppdrag och stödjer driften med efterkalkyler och nya lösningar.
Vi vill även att du ringer till kunderna som vi får via Offerta och Serficefinder.
LinnStäd i Stockholm AB är ett familjeföretag som har arbetat med lokalvård i över 10 år, inom olika branscher såsom kontor, butik, trappstädningar och hemstädningar. Vår affärsidé är att kunna erbjuda våra kunder bästa möjliga service, bygga upp en bra kundrelation, samt att alltid vara flexibla.
Varaktighet, arbetstid
40%-60%
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-05
Ange följande referens när du ansöker: Offentliga upphandlingar
FöretagLINNSTÄD I STOCKHOLM AB
AdressLINNSTÄD I STOCKHOLM AB
Stockholm
13525 Tyresö
KontorsadressAlsnögatan 7 4TR
Jobbnummer 4335296
Observera att sista ansökningsdag har passerat.