Säljare med stort driv och engagemang!

Humana Assistans AB / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Humana Assistans AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv? Där du erbjuds ett spännande och utvecklande jobb? Välkommen till Humana - det ledande nordiska omsorgsföretaget. Läs mer på www.humana.se.

"Alla har rätt till ett bra liv" är Humanas vision. För att kunna ge fler människor möjligheten till ett bättre liv söker Humana Assistans nu en relationsskapande säljare av livskvalitet - med stort hjärta för andra människor.

Blir du inspirerad av arbetsuppgifterna nedan och känner igen dig i beskrivningen, skicka din ansökan idag!

Publiceringsdatum
2019-05-13

Om tjänsten
På Humana är benämningen för våra säljare informatörer. Som informatör är din huvuduppgift att löpande se till så att fler kunder aktivt väljer Humana som leverantör av personlig assistans. Ditt georgrafiska distrikt och ansvarsområde är Göteborg med cirka 20 mils omnejd. Både kunder som står i startgropen för att ansöka om beslut om personlig assistans och kunder som redan idag har fått beviljat assistans, ses som din huvudsakliga målgrupp.

Tjänsten innebär ett stort eget ansvar och du har möjlighet att påverka den på många plan. För att nå framgång som informatör på Humana anser vi följande arbetsuppgifter extra viktiga:

• I samråd med närmsta chef skapa och följa en tydlig marknads- och aktivitetsplan på ditt distrikt.
• Aktivt arbete med lokala handikapporganisationer, föreningar, kommuner och vårdinrättningar.
• Aktivt arbeta med marknadsföring, framförallt via sociala medier.
• Aktivt, nyfiket och intresserat hålla dig uppdaterad kring lagar och regler som påverkar Humana Assistans tjänster.

Syftet med vår försäljning samt dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att synliggöra Humana som den självklara leverantören av personlig assistans och utifrån det få nya kunder att med stor trygghet välja oss!

Med ditt engagemang att hitta rätt lösning är du med och påverkar till att kunden får bättre förutsättningar och den livskvalité som alla förtjänar.

Om dig:

Vi söker dig som delar och vill arbeta utifrån våra värderingar. På Humana möter vår omgivning med glädje, är engagerade i våra kunder och tar ansvar för att vi levererar assistans av hög kvalité.

Då du som informatör kommer ha yttersta ansvaret för försäljningen på ditt distrikt är det viktigt att du är självgående, kreativ samt har förmåga att ta egna initiativ och ror dem i hamn. Att du är prestationsorienterad anser vi är självklart, då du kommer arbeta utifrån en budget med tydliga mål. Vidare är du serviceinriktad har ett stort eget driv samt att du har ett långsiktigt tänk i din försäljning.

För denna tjänst är de personliga kompetenserna viktigast. Dock värdesätter vi följande erfarenheter lite extra:

• att du arbetat självständigt och framgångsrikt med relationsskapande försäljning, meriterande är om denna försäljning varit i form av en tjänsteförsäljning.
• Att du har arbetat i en miljö där det krävts stor lyhördhet för att förstå andra människors individuella behov.
• Att du har arbetat digitalt en tid tillbaka och aktivt arbetat med sociala medier för att nå ut med ditt budskap.
• Att du har vana att arbeta mot uppsatta mål och en tydlig budget

Körkort B är ett krav, likaså att du pratar svenska obehindrat. Har du därutöver annan språkkompetens kan det vara ett plus.

Vad erbjuder vi?

Som informatör på Humana Assistans region Sydväst ingår du i ett team av tre informatörer, alla med vars ett distrikt. Ni kommer tillsammans arbeta med att utveckla vår försäljning och stötta varandra. Utöver det får du 70 nya kollegor på regionen, varav ca 35 av dem ingår i ditt distrikt. Även om dessa 70 har olika tjänster, delar alla samma värdegrund och arbetar utifrån samma vision - Alla har rätt till ett bra liv!

Vi erbjuder ett spännande och varierat arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i en inspirerande miljö. Vi kan stolt säga att vi har ledare som får bra betyg och en kultur som man inte upplever på många andra ställen. Är du en person som har rätt erfarenhet, passar in på ovan kriterier och dessutom delar Humanas värderingar bör du söka den här tjänsten!



Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning med start enligt överenskommelse. Tjänstebil ingår.

Arbetstid: främst förlagd dagtid måndag-fredag. Då vi anpassar oss efter våra kunders behov kan arbete på kväll och helg förekomma.

Placeringsort: Göteborg.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, därför bör du inte vänta med att skicka in din ansökan om du är intresserad. MAP och Matrigma-tester kan bli aktuellt!

Vi ser fram emot din ansökan senast 2019-05-31

Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har cirka 15 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge och Finland som utför omsorgstjänster till över 7 000 människor. Vi arbetar efter visionen "Alla har rätt till ett bra liv".

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mikael Johansson, Regionchef mikael.johansson@humana.se 0737650715

Företag
Humana Assistans AB

Adress
Humana Assistans AB
Vädursgatan 5
41250 Göteborg

Kontorsadress
Vädursgatan 5

Jobbnummer
4785231

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Humana Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Humana Assistans AB: