Säljare med erfarenhet från byggbranschen till Stockholm

Personalpoolen Mellansverige AB / Säljarjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Upplands-Bro, Täby eller i hela Sverige

Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl.an industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även andra yrken.
Hörmanngruppen är ett expansivt företag med internationell inriktning, som tillverkar och marknadsför byggprodukter. Hörmann Svenska AB är ett helägt dotterbolag, som har huvudkontor och lager i Örebro, samt regionkontor i Malmö, Örebro, Västerås, Stockholm och Gävle. I Sverige är man nu ca 60 anställda och behöver förstärka organisationen med en:
Säljare med erfarenhet från byggbranschen

Publiceringsdatum
2009-11-18

Profil
Du är den som syns och sätter spår hos våra kunder, och fyller de flesta tomma luckor med våra portar! Du har några års arbetslivserfarenhet, gärna som säljare av B2B och gärna inom byggbranschen. Du är van att lyssna på kundernas behov för att sedan presentera den bästa lösningen. Ditt starka driv och viljan att se möjligheter gör dig till en effektiv och självständig säljare.
Vi vill att Du har
viss erfarenhet som säljare eller har lätt att vinna förtroendeförmåga att se byggtekniska lösningaren stor drivkraft att nå uppsatta målvana att arbeta självständigtstor flexibilitet samt att du snabbt hittar din plats i arbetsgruppen

Arbetsuppgifter
Som säljare planerar du din dag själv. Din egen drivkraft gör att du ständigt har nya kundbesök på gång. Du ser till att du har aktuell information om våra och konkurrenternas produkter. Du ser till att du har en utvecklad argumentation och följer en målmedveten plan i kundbearbetningen. Dina affärsuppgörelser gör du ofta i nära samarbete och dialog med regionchefen. I ditt arbete har du också självständig kontakt med beslutsfattare såsom VD, inköpschef, projektledare eller byggledare hos de organisationer vi vänder oss mot. I ditt arbete utgår du från vårt kontor i Sollentuna.
Utbildning/erfarenhet
Vi tror att du har minst gymnasieutbildning och några års arbetslivserfarenhet. Tidigare erfarenhet av försäljning är meriterande. Dina erfarenheter inom byggbranschen värderar vi högt. Goda datorkunskaper och körkort är absoluta krav.

Arbetstider och omfattning
Heltid / tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse. Har du konkreta arbetsrelaterade frågor kan Du ringa Joachim Lindberg, regionchef Stockholm. Du når Joachim på telefon: 070-378 34 00. Övriga frågor besvaras av Åsa Quarfordt, rekryteringskonsult på telefon 070-618 06 75. Registrera dig med personligt brev och din CV. Din ansökan vill vi ha snarast, dock senast den 6/12 2009.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-12-06
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Åsa Quarfordt, 019-12 60 49

Företag
Personalpoolen Mellansverige AB

Adress
Personalpoolen Mellansverige AB
BOX 121
70142 ÖREBRO

Jobbnummer
539339

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Personalpoolen Mellansverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB: