Säljare med affärsansvar

Trygg Kompetens AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Trygg Kompetens AB i Stockholm, Huddinge, Flen, Nacka eller i hela Sverige

Trygg Kompetens är ett företag vars affärsidé medför att vi frigör tid för våra kunder, både privatpersoner och företag genom att tillföra extra resurser som är behövda och uppskattade. Vi bemannar inom administration, ekonomi, allmän företagsservice men även hemservice som RUT/ROT.
Våra medarbetare är seniorer och pensionärer med erfarenhet, kompetens och motivation. De arbetar för att de vill - det skapar arbetsglädje!

Är du vår nästa företagsledare?

Vi söker dig som är i början av karriären, kanske du studerar eller arbetar deltid, som vill arbeta med försäljning 1-2 dagar i veckan för att bygga en affär. På sikt kommer rollen att utökas med affärsansvar.

Publiceringsdatum
2013-08-07

Dina arbetsuppgifter
Som säljare kommer du rapportera direkt till ledningen. I rollen ansvarar du för att utveckla nya kundkontakter på marknaden, för att öka försäljningen och stärka bolagets marknadsposition. Din målgrupp i försäljningen är i huvudsak B2B kunder. Rollen ger stort utrymme för såväl interna som externa kontakter där huvudfokus ligger på försäljning mot nya kunder och där arbetet sker initialt via telefon men du förväntas även ta kundmöten.

En viktig del kommer vara nyförsäljning och du förväntas själv kunna skapa ingångar till nya spännande kunder. Tjänsten innebär eget ansvar för din kundstock, budget och dina egna kundrelationer. Det är viktigt att du har en hög aktivitetsnivå, är målmedveten och kundfokuserad. För att lyckas i arbetet har du även god förmåga att skapa relationer och att alltid sätta kunden i fokus.

Kvalifikationer och erfarenheter
Vi söker dig som är i början av din karriär. Du har förmågan att sätta kundens behov i centrum och kan lyfta fram nyttan för kunden. Vidare är du datorvan och att jobba med telefon ser du som en fördel. Erfarenhet av offertskrivning och prisförhandlingar är meriterande, dock inget krav. Du har avslutade gymnasiala studier och behärskar svenska språket fullt ut.

Personlighet
Vi värderar dina personliga egenskaper mycket högt och du har den rätta passionen, potentialen, driftigheten och tävlingsinstinkten. Du tycker att det är stimulerande och utmanande att arbeta i en liten organisation där du får vara med och sätta rutiner och försäljningsvägar med stort eget ansvar och med kundens bästa i fokus. Du har gott om energi, är effektiv och prestigelös och vill arbeta i ett företag med höga ambitioner.

Erbjudande
Du kommer ta anställning hos ett företag med tydliga tillväxtmål där relationer till kunder, samarbetspartners och kollegor utmärks av engagemang, omtanke och långsiktighet.
Du erbjuds en fast lön men stor del är initialt rörlig.

Vill du vara med och bygga företag, tveka inte att ansöka.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Deltid

Ersättning
Fast lön + rörlig lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-08-31
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@tryggkompetens.se

Företag
TRYGG KOMPETENS AB

Adress
TRYGG KOMPETENS AB
SOMMARVÄGEN 3
14252 SKOGÅS

Kontorsadress
SOMMARVÄGEN 3
SKOGÅS

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-41025050
E-postadress: rekrytering@tryggkompetens.se

Jobbnummer
1619983

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Trygg Kompetens AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Trygg Kompetens AB: