Säljare inom Personlig assistans
Särnmark Assistans AB / Säljarjobb / Stockholm
2016-06-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Säljare inom Personlig assistans" (publicerad 2017-02-01) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Särnmark Assistans AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Särnmark är en trygg arbetsgivare med över 20 års erfarenhet av att samordna personlig assistans hos barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättningar. Vi har idag över 2000 medarbetare, främst i storstadsregionerna, men våra kunder och medarbetare hittar du i hela Sverige.
Företagets grundare och ägare Mikael Särnmark har själv en förvärvad funktionsnedsättning efter en olycka, och var en av de första i Sverige att få personlig assistans. Att skapa de bästa förutsättningar för en individanpassad personlig assistans är vår främsta drivkraft.
Vi söker en driven person som gillar att arbeta på fältet och har förmåga att arbeta självständigt. Du är social och utåtriktad och tycker det är roligt med försäljning.
Vidare har du ett professionellt förhållningssätt och starkt kvalitetsfokus. Du behöver vara flexibel vad gäller arbetstider då arbete kan förekomma utanför kontorstid.
Starkt meriterande om du tidigare har arbetat inom personlig assistans, gärna med inriktning mot försäljning.
B-körkort är ett krav.
Ansvarsområden
• Ansvarig för att aktivt arbeta med kundinflödet i aktuellt tilldelat upptagningsområde och utefter tilldelning av inkommande kontakter i Särnmarks tre modeller.
• Ansvarig för att samtliga delar av den egna säljprocessen följer Särnmarkgruppens uppställda krav på kvalitet.
Publiceringsdatum2016-06-29Dina arbetsuppgifter• Att vara delaktig i planeringen och organisationen av säljavdelningens arbete i linje med Särnmarkgruppens mål, visioner och riktlinjer.
• Att självständigt driva det egna säljarbetet för att uppnå målen för ny-kundstillväxt.
• Att aktivt stämma av, följa upp och förbättra säljarbetet för att upprätthålla kvaliteten i samtliga kontakter.
• Att löpande dokumentera det egna arbetet samt utgången av de uppdrag som säljaren blir tilldelad.
• Att vara tillgänglig via telefon och mail samt fysiskt på Särnmarkgruppens kontor för inkommande potentiella kundkontakter. Detta avser all tid som inte spenderas i antingen kundbesök, tillväxtaktiviteter eller andra för organisationen viktiga arbetsuppgifter.
Utbildningsbakgrund• Krav - Slutförd gymnasieutbildning.
• Önskvärt - Vidareutbildning inom sälj eller motsvarande
Vänligen skicka din ansökan till:
Sophia.ahlin@sarnmark.seVid frågor ring:
08-505 920 52
Särnmark Assistans är en servicepartner inom personlig assistans. Verksamheten startades 1992 av Mikael Särnmark och Cecilia Ekholm. Vi tror på individuella lösningar och på människans förmåga att göra egna prioriteringar. Vår ambition är att göra det möjligt för människor att bestämma över sina liv.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Heltid
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-07-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSärnmark Assistans AB
AdressSärnmark Assistans AB
Solna
17127 17127
KontorsadressSolna
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2931173
Observera att sista ansökningsdag har passerat.