Säljare i Telias Butik i Gränbycentrum

Telia Sverige AB / Butikssäljarjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telia Sverige AB i Uppsala, Sollentuna, Täby, Solna, Stockholm eller i hela Sverige

Vill du bli en del av ett team med riktig "Can-Do-Attityd" som delar din passion för att arbeta mot mål, tävling och ge kundbemötande i världsklass? Då kan det här vara den rätta rollen för dig! Som säljare i Telias Butik i Gränbycentrum är din uppgift att, utifrån kundens behov, skapa och erbjuda skräddarsydda lösningar beståendes av våra olika tjänster och produkter. Samtidigt varvas du med roliga tävlingar och teamaktiviteter, utbildning och erfarenhet från ett av Sveriges starkaste varumärken.
Se hur det är att jobba i Telias butiker här: https://www.teliacompany.com/sv/karriar/rekrytering/
Är det här din nästa möjlighet?
Du blir en del av ett mixat team på 8 st. I teamet finns också jag Ali Bouraoui, Store Leader där jag coachar och leder oss i rätt riktning. Jag brinner för försäljning och att driva vinnande team och där vi alltid vill vara den bästa bland Sveriges 60 butiker.
En dag i våra butiker är inte den andra lik. Kanske kommer det in en familj som behöver WiFi i nya huset och undrar om det går att ta med sig det till stugan, eller studentgänget som vill ha obegränsat med surf men undrar om det går att baka ihop i ett paket eller varför inte företagskunden som undrar om det finns någon telefonväxel som kan placera kundsamtal i kö under lunchtid? Ja, sånt hjälper vi våra kunder med. Där du får agera experten, skapa och sälja den bästa lösningen.
Ditt övergripande ansvar är att bemöta och utforska kunders behov och lösa deras problem genom att sälja våra tjänster och produkter mot både privat- och företagskunder. Det innebär att du arbetar mot tydliga individuella och gemensamma mål kopplat till både försäljning och kundbemötande. Du har stor möjlighet att påverka din lön med bonus baserat på prestation samtidigt som du alltid har en timlön som behovsanställd eller fast månadslön beroende på anställningstyp. Tjänsten är en behovsanställning. Vi söker dig som vill arbeta på timmar hos oss och främst helger och kvällar, du ska helst kunna jobba 3 av 4 helger men även en del dagtid om möjlighet och intresse finns men där vårt behov är störst på helger.
Vi använder oss även en del av utringande verksamhetför att vårda och förflytta våra befintliga kunder till ny teknik.
Rollen inkluderar, men är inte begränsad till:
Försäljning av Telias tjänster och produkter till privat- och företagskunder.
Timlön med stor möjlighet att påverka din totala lön då du får bonus.
Massvis av roliga teamaktiviteter, tävlingar och happenings tillsammans under hela året.
Löpande utbildning i kunddialog, försäljning, Telias tjänster och produkter.
Arbeta mot tydliga mål på individ och gruppnivå.
Sedvanlig lagerhantering och butiksdrift.

Är det här du?
Du har förmågan att snabbt skapa förtroende hos andra människor, ta initiativ och viljan att på ett affärsmannamässigt och lösningsorienterat arbeta målinriktat med kunds behov i högsta fokus. Du har tidigare erfarenhet av att driva försäljning eller motsvarande utbildning. Det vi ser som ett krav är att du fyllt 18 år, har fullständiga gymnasiebetyg, kan flytande engelska och svenska.
Dina personliga kompetenser:
Affärsmannamässig - Du har kunden i högsta fokus och nyttja din expertis för kundbemötande i världsklass.
Initiativtagande - Du söker självmant nya utmaningar, initierar och agerar i kundmötet.
Säljorienterad - Du lägger ner tid och energi på att uppnå önskvärda resultat.
Förmåga att skapa förtroende - Du etablerar relationer och influera andras beslut.

Din erfarenhet:
Du har fyllt 18 år, färdigställt en gymnasieexamen och kan svenska, engelska flytande är ett krav.
Flera språk är en fördel.
Erfarenhet eller utbildning av försäljning eller kundtjänst är meriternade, men inget krav.

Mer än bara ett jobb!
Oavsett vilket jobb du söker hos oss, ger vi dig verktygen och stödet du behöver för att styra din personliga utveckling. Vi vill hjälpa dig att utvecklas både på ett personligt plan och i din yrkesroll. Hos oss blir du en del av ett kreativt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva, med likvärdiga möjligheter att utvecklas. Vi respekterar människor och värdesätter mångfald. Förutom en attraktiv och inkluderande arbetsmiljö erbjuder vi flexibilitet och ett brett utbud av olika förmåner.
Intresserad?
Tveka inte att skicka in din ansökan om du vill bli en del utav vårt team! Om du vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på:
ali.bouraoui@teliacompany.com eller 010-4574001 alternativt min vice butikschef via selin.cicek@teliacompany.com eller 010-4574008
Vi ser fram emot din ansökan. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post eller andra kanaler. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum är 2022-02-28
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser vill vi uppmärksamma sökande att slutkandidater kommer att omfattas av en bakgrundskontroll.
Välkommen till Telia - Home to your next big opportunity!

Publiceringsdatum
2022-02-09

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
Telia Sverige AB
Marknadsgatan 1
75445 UPPSALA

Arbetsgivare
Telia Sverige AB (org.nr 556430-0142)
Marknadsgatan 1 (visa karta)
754 45  UPPSALA

Arbetsplats
Telia Company AB

Jobbnummer
6326812

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telia Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telia Sverige AB: