Säljare (backoffice)
Purac AB / Säljarjobb / Ospecificerad arbetsort
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Ospecificerad arbetsort eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Purac AB i Ospecificerad arbetsort Rollen hos oss
Som Säljare (backoffice) hos oss har du en viktig roll i att stödja vår Eftermarknadsorganisation från kontoret i Kalmar.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:
• Jobba med offertarbete, kalkyl/anbud
• Framtagande av reservdelslistor
• Kontakt med våra leverantörer
• Orderhantering
• Ordna med frakter
• Fakturering mm
Publiceringsdatum2018-12-20BakgrundVi söker dig som har teknisk utbildning på minst gymnasienivå eller motsvarande. Har erfarenhet inom försäljning. Vidare har Du god datorvana och jobbar obehindrat i Officepaketet, har goda kunskaper i engelska samt B-körkort.
Du är van att arbeta självständigt och att fatta egna beslut. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Teknisk vidareutbildning och/eller erfarenhet ses som meriterande.
Purac erbjuder
Kollektivavtal Teknikföretagen, flexibel arbetstid, arbetstidsförkortning, friskvårdsbidrag, tjänstepension, personalförmånspaket Benify, kamratklubb, konstklubb samt möjlighet till kompetensutveckling mm.
En intressant och utvecklande tjänst i en miljö där innovativ miljöteknik blir ditt verktyg. Vi är ett ledande kunskapsföretag inom vattenrening och anläggningar för produktion av biogas och du kommer att bli en del i ett av Skandinaviens mest framgångsrika företag i sin bransch.
Vill du veta mer om tjänsten kontakta
Chef Försäljning Regioner, Erik Timander, telefon 046-19 19 68
Eftermarknadsansvarig, Hans Jansson, telefon 0480-381 32
HR-chef Christina Wramborg, telefon 046-19 19 98
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPURAC AB
Jobbnummer 4521819
Observera att sista ansökningsdag har passerat.