Säljare / Account Manager till Office Management

Bravura / Säljarjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-05-14

Företaget
När Office Management startade 1993 var deras syfte kristallklart. De skulle göra sina kunder flexiblare, snabbare och mer framgångsrika. Drygt 20 år senare kan det konstateras att de lyckats. Idag är Office Management Nordens ledande aktör inom helhetslösningar för IT, kommunikation och kontor. Än i dag tar Office Management hand om allt som berör andra företags kontor, så att de företagen kan värna om sin kärnverksamhet.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som säljare på Office Management ansvarar du för att sälja deras produkter/ tjänster inom telefoni, dokument och facility. Du bygger din egen portfölj genom nykundsbearbetning och tar action på allt från ljumna till varma leads för att optimera chansen till att få igenom ett avtal. Arbetsuppgifterna inkluderar således allt från prospektering, mötesbokning till offertförberedelser. En säljare på Office Management präglas av ett drivet och resultatinriktat arbetssätt där uthållighet och långsiktighet är nyckeln till framgång. Kontakten med kunder sker såväl fysiskt som över telefon/mejl och du har i rollen ett eget resultatansvar med budgetmål som du själv är med och påverkar. Du mäts på ett antal KPI:er och arbetar dagligen mot att nå dem.

Du inriktar dig initialt på att sälja produkter/tjänster inom ett visst segment och arbetar målinriktat för att möjliggöra en stabil kundportfölj att bygga vidare på. Företaget tillhandahåller verktygen för att lyckas men du har själv möjligheten och friheten att välja dina egna strategier för att bli framgångsrik i rollen. Som ny i rollen får du även en gedigen introduktion och arbetar tätt tillsammans med försäljningsteamet och övriga anställda på företaget.

Om du vill arbeta på en plats som erbjuder dig frihet under ansvar, ett resultatinriktat arbetssätt och kollegor med lika höga ambitioner som dig själv - då är det här rätt utmaning och arbetsplats för dig!


Kvalifikationer
• Minst två års arbetslivserfarenhet
• Erfarenhet av b2b-försäljning (meriterande)
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• B-körkort och tillgång till bil

För att trivas i rollen som säljare ser vi att du motiveras av att göra affärer samt bygga långsiktiga relationer med kunder och partners. Du har en god kommunikativ förmåga och trivs som bäst i sociala situationer. Eftersom att ditt mål är att skapa affärer räds du inte att ta egna initiativ för att nå dit du vill. När du säljer är du övertygande och har förmågan att påvisa den positiva påverkan som din specifika tjänst kan åstadkomma för kundens verksamhet. Du är kreativ och strävar efter att finna nya metoder för att förbättra ditt sälj och nå dina uppsatta mål. Rollen som säljare kräver även en flexibilitet och uthållighet. Därtill är tävlingsinriktad och triggas av möjligheten att växa som säljare över sikt.

Övrig information:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura, men du kommer anställas direkt hos Office Management.

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: sälj, säljare, account manager, am, office management, budget, prospektering, analys, leads, kundportfölj, säljteam, kam, skrivare, kontor, tele, facility management, nykundsbearbetning, kundansvarig, försäljning, IT, kommunikation, telefoni, dokumenthantering,

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jakob Berglund jakob.berglund@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1283

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4790532

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: