Säljare

Smartbox Sweden AB / Säljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Smartbox Sweden AB i Malmö, Göteborg, Södertälje, Botkyrka, Huddinge eller i hela Sverige

SmartBox Sweden AB söker Inne/Utesäljare

Under de senaste 5 åren har SmartBoxes Sweden AB haft en långsam men kontinuerlig tillväxt. Vi ser att det finns en stor efterfrågan av våra tjänster och vi vill öka takten. Vi söker därför en fenomenal säljare och en allmänt trevlig person som vill hjälpa oss att ta nästa steg.

SmartBoxes arbetar med smarta magasineringslösningar för både företag och privatpersoner. Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har lager i Köpenhamn, Göteborg, Stockholm och Flen. I dagsläget är vi 5 st heltidsanställda samt några konsulter.

Jobbet

Som säljare på SmartBoxes kommer du ha en spännande och varierande vardag. Du ansvarar självständigt för hela säljprocessen och du hanterar med vana de administrativa delarna av försäljning.

Du kommer att arbeta med varma "leads" från vår hemsida där fokus ligger på att höja konverteringsgraden genom effektiv offerthantering. Du kommer att vara den första kontakten för våra inkommande säljsamtal och arbeta med att utveckla och leverera hög service till våra befintliga kunder. När du är varm i kläderna vill vi att du ska anta en proaktiv roll där du identifierar och bearbetar nya företagskunder. Du kommer att vara placerad i Malmö men resor framförallt inom Sverige kan förekomma.

Vem söker vi

Du ska ha någon slags erfarenhet av försäljning eller annat serviceintensivt yrke. Har du arbetat med relationsskapande försäljning mot företag är det starkt meriterande. För att vara framgångsrik i rollen skall du vara förtroendeingivande och ha förmågan att bygga relationer med kunder som genererar långsiktiga affärer. Du har god datorvana och lätt för att lära dig nya system. Vi är inte så kräsna men det är bra om du har avslutat någon form av utbildning. Du får gärna ha högt driv, god organisationsförmåga, starkt ansvarstagande och har en konstant vilja att förbättras. Då många av oss är engelsktalande ser vi gärna att du har svenska som modersmål och behärskar det väl både muntligt och skriftligt.

Meriterande:

• Danskakunskaper
• Kunskap om försäljning mot offentlig sektor
• Kunskap inom CRM system

För rätt person finns det stora möjligheter till fortsatt utveckling inom bolaget, vi har spännande visioner som vi vill omsätta till verklighet. Vi är ett litet bolag med alla utmaningar som det för med sig, alla hjälper till där det behövs. Vårt kontor liknar inte ett Google kontor även om vi försökt "pimpa" det med både pingis- och biljardbord. Det råder en trevlig stämning och vi är inte rädda för nya idéer, du kommer ges en stor möjlighet att påverka verksamheten.

Stort vikt kommer såklart att läggas vid personlig lämplighet.

Vi vill ha din ansökan, i form av CV och personligt brev, senast den 31:a januari 2019. Skicka ansökan till johan@smartboxes.se

Rekrytering och urval sker löpande, vilket innebär att vi kan komma att stänga rekryteringsprocessen tidigare. Vid frågor gällande tjänsten, vänligen kontakta Johan Olofsson på 076-5557950 alt johan@smartboxes.se

Publiceringsdatum
2018-12-21

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-31

Företag
Smartbox Sweden AB

Kontorsadress
Kosterögatan 15

Jobbnummer
4526096

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Smartbox Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Smartbox Sweden AB: