Säljansvarig Kundservice Mobil

Telenor Sverige AB / Säljarjobb / Solna
2019-11-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Säljansvarig Kundservice Mobil" (publicerad 2019-11-26) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telenor Sverige AB i Solna, Stockholm, Järfälla, Sollentuna, Huddinge eller i hela Sverige

Nu söker Telenor en Säljansvarig för Kundservice Mobil!

Det här är vi

För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar. Nu söker vi en driven Säljansvarig för Kundservice Mobil till vårt team på Telenor Sveriges huvudkontor i Solna!

Vad du kommer att göra

På kundservice strävar vi efter att alltid hitta de bästa lösningarna för våra kunders behov. I samarbete med specialister och stödfunktioner inom affärsområdet Channels arbetar vi med att finna lösningar på allt ifrån strategiska utmaningar till standardleveranser i den operativa verksamheten. Som Säljansvarig för Kundservice Mobil utmanas du i att hela tiden tänka proaktivt i form av hur saker kan effektiviseras, förbättras och användas för en ännu större kundnöjdhet och i sin tur lönsamheten för Telenor. Vi samarbetar med en extern leverantör som operativt driver vår kundservice i Göteborg, Kalmar och Cypern

Vidare kommer dina arbetsuppgifter innebära:
* Resultatansvarig nyförsäljning inom Konsument och SME i Kundservice Mobil
* Ansvarig för uppföljning och säkerställande av positiv utveckling inom ditt ansvarsområde
* Identifiera behov och utifrån dessa driva och arbetsleda prioriterade aktiviteter och utveckla arbetssätt inom förbättringsområden
* Ansvarig för operativ uppföljning och rapportering mot våra interna klienter, på daglig-, vecko- och månadsbasis
* Ta fram beslutsunderlag för förändringar inom ansvarsområdet som har finansiell påverkan eller riskerar negativ leveranspåverkan
* Ansvarig för genomförande av analyser kvartalsvis av uppsatta mål.
* Löpande förstärka Telenors varumärke genom att synas på vårt intranät och delvis med fysisk närvaro på tex Ledardagar.

Vem du är

Du har erfarenhet av affärsutveckling och säljedning från kundservice eller butiksverksamhet. Du är bra på att identifiera och driva aktiviteter utifrån verksamhetens behov. Du drivs av att arbeta med utvecklingsfrågor och identifiera förbättringsområden. Vidare gillar du att arbeta med analys och följa upp resultat som du på ett effektivt och tydligt sätt kan förmedla till andra. För denna roll behöver du kunna behärska svenska i tal och skrift.

Vad vi erbjuder

Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även:
* Ett flexibelt arbetssätt - träna på lunchen utan att stressa tillbaka till jobbet, att i lugn och ro kunna lämna/hämta upp barn från förskolan? Så länge du kan leverera vad du ska så är friheten stor
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer.



Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Placeringsort: Solna

Ansök: Sök tjänsten via länken nedan senast den 24/11-2019


För frågor om tjänsten kontakta rekryterande ledare Sebastian Pehrson på +46733780116.


Bra att känna till:
Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.

Vi för människor närmare varandra och ger dem tillgång till den allra senaste tekniken. Vi står mitt i den digitala förändringen. Vi lever och utvecklas med den. Nu behöver vi din hjälp för att utvecklas ännu mer.

Varaktighet, arbetstid
FULLTIME PERMANENT

Publiceringsdatum
2019-11-08

Ersättning
SALARY

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Telenor Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "J085971".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Telenor Sverige AB (org.nr 556421-0309)

Jobbnummer
4948376

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telenor Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telenor Sverige AB: