Säljande uthyrningsambassadör

Zimmermans Rekrytering & HR Konsult AB / Butikssäljarjobb / Karlskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Karlskrona, Ronneby, Torsås, Karlshamn, Emmaboda eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Zimmermans Rekrytering & HR Konsult AB i Karlskrona, Ronneby, Karlshamn, Emmaboda, Olofström eller i hela Sverige

Karlskronahems vision är att vara en stolt framtidsbyggare för generationer.

Ett bra och tryggt boende är en viktig del av livet. Det gör i sin tur Karlskronahem viktigt för många människor och för staden och kommunen Karlskrona. Vi är stolta över att vara en del av Sveriges Allmännytta, och över vårt uppdrag att erbjuda ett bra boende för alla genom att kombinera samhällsansvar med affärsmässighet. Uppdraget ger stora möjligheter men också utmaningar. Genom att ta hand om hyresgäster, fastigheter och medarbetare levererar vi vårt uppdrag och bygger ett hållbart Karlskronahem.

Karlskronahem är summan av medarbetarnas engagemang och kunskap. Att attrahera och behålla rätt medarbetare och kompetens är en viktigt för bolagets utveckling

Publiceringsdatum
2023-10-02

Dina arbetsuppgifter
Du blir en nyckelperson på Karlskronahems marknadsavdelning. Du kommer att tillhöra ett kreativt och sakkunnigt team vars funktion är att leverera högsta kvalitet och service till bolagets kunder och andra externa och interna kontakter.

Arbetet ger dig möjlighet att dagligen etablera och skapa kontakt med kunder och hyresgäster via digitala kommunikationsverktyg, telefon och besök. Du arbetar i första hand med uthyrningen av våra bostäder, där din aktivitet gällande visningar och kundkontakt utanför kontoret utgör en stor del av din arbetsvardag. Du arbetar även med hela teamets arbetsuppgifter så som felanmälan, kundservice i bobutiken, hantera boserviceärenden och övrig administration kopplat till uthyrning av hela företagets objekt.

Allt arbete sker i nära samarbete med förvaltare, bovärdar och övriga medlemmar i marknadsteamet för att erbjuda kunder och hyresgäster en hög service inom ramen för fastighetsägaransvaret.

I rollen rapporterar du till Marknadschefen och när du inte är ute på språng finns din arbetsplats på Karlskronahems kontor, Norra Smedjegatan 12 i Karlskrona.

Matchar du profilen?

Vi söker dig som vill vara med och påverka och utveckla vår verksamhet med ett stort eget mandat. Vi ser gärna att du gör din röst hörd gällande utveckling, nya idéer och smarta lösningar för ökat samarbete framledes.

Du är en självstartande person som gärna tar initiativ och driver på dina egna och gemensamma processer.

Du har ett kommunikativt och genuint sätt att ta dig an mötet med människor. Här erbjuds en stor variation av kontakter och möjligheter till relationsbyggande sammanhang. Du vet att din uppgift är att på bästa sätt matcha vakanser med rätt hyresgäst på ett kvalitativt och effektivt sätt. Servicen finns naturligt hos dig och din ambition att alltid leverera är med dig i arbetsvardagen. Vi tror dessutom att du ofta få höra att du är engagerad och nyfiken.

Vi ser gärna att du har en utbildning inom försäljning eller liknande, det är en klar fördel när vi gör vårt urval gällande kandidater till tjänsten. Du har utöver det har du en dokumenterad arbetslivserfarenhet av försäljning och kundservice. Har du dessutom erafenhet av fastighetsservice sedan tidigare kan det vara ett plus.

Du behöver vara pigg i benen då stora delar av arbetet utförs ute på fältet i alla fastigheter. För att ta dig dit behövs självfallet ett B-körkort. Ett annat måste är att du talar svenska och engelska obehindrat. Har du dessutom ett annat språk i bakfickan är det ytterst positivt.

Telefon och dator har alltid varit ett verktyg i dina tidigare arbeten och du har troligen lätt att ta dig an nya system och kunskap kopplat till detta.

Det här behöver du veta

• Heltid, provanställning

• Start omgående enligt överenskommelse

• Ort - Karlskrona

• Vi vill ha din ansökan så fort som möjligt då ansökningar hanteras löpande

Kontaktuppgifter och ansökan

Ansöker gör du med CV och personligt brev. Om du har frågor kring ansökan kan du kontakta:

Pernilla Von Reis - pernilla@zimmermans.se

Tester kan förekomma i våra rekryteringsprocesser.

Observera att vi pga GDPR inte tar emot ansökningar via e-post utan endast via vårt kandidatsystem.

Vi ser fram emot att lära känna dig!

Om Företaget
Karlskronahem är Karlskronas största bostadsbolag och äger och förvaltar cirka 3 700 hyresrätter. Bolaget ägs av Karlskrona kommun och i beståndet finns hyresrätter, mer än 400 studentbostäder, ett tiotal omsorgsboenden och ett mindre antal kommersiella lokaler. Sammanlagt äger Karlskronahem cirka 35 % av hyresrätterna i kommunen.

Som medarbetare på Karlskronahem påverkar du - varje dag.

Du påverkar hur våra kunder upplever oss, du påverkar vårt ekonomiska resultat och du påverkar hur vi trivs tillsammans. Vi är inte jättemånga. Små saker, som hur du väljer att göra och vara, är det som bygger vår arbetsplats och bolaget Karlskronahem.

Lär känna oss närmare på www.karlskronahem.se (http://www.karlskronahem.se)

Facebook- www.facebook.com/karlskronahem (https://www.facebook.com/karlskronahem)

Instagram -https://www.instagram.com/karlskronahem/

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-11-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Zimmermans Rekrytering & HR Konsult AB (org.nr 559160-6370), https://www.zimmermans.se

Kontakt
Pernilla von Reis
pernilla@zimmermans.se
0709566600

Jobbnummer
8156297

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Zimmermans Rekrytering & HR Konsult AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Zimmermans Rekrytering & HR Konsult AB: