Säljande rekryteringskonsult

Yobber AB / Administratörsjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Yobber AB i Eskilstuna, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar, Arboga eller i hela Sverige

VI ÄR YOBBER
Vi är ett techbolag som har utvecklat ett digitalt rekryteringsverktyg som vi är ruskigt stolta över! Vårt rekryteringsverktyg hjälper kandidater att visa vilka de är via video istället för i ett tråkigt personligt brev som ofta är fullt med floskler och halvsanningar. Vi säljer alltså vårt rekryteringsverktyg Yobber till företag och arbetsgivare som använder det i sina rekryteringsprocesser. Utöver det genomför vi även rekryteringar åt kund. Vi är framgångsrika inom dagligvaruhandeln och industri och ser fram emot att öppna fler dörrar tillsammans med dig.

VEM ÄR DU?
Du älskar att sälja, prata och bygga relationer med kunder. Du brinner för människor och rekrytering. Du bör vara organiserad, strukturerad och gilla att vara delaktig i ett bolag som rör sig snabbt. Oavsett roll i bolaget arbetar alla med försäljning och alla arbetsuppgifter och roller är lika viktiga för vår gemensamma framgång.

• Du bör vara självgående
• Du skall ha ett par års erfarenhet av rekryteringsarbete
• Vill alltid lära dig mer
• Inte rädd för förändringar (det svänger fort i vår bransch)
• Gillar att arbeta mot tydliga mål
• Gillar att ha kul med kollegor, även om det sker remote
• Ser utvecklings-/karriärmöjligheter
• Du är van att driva in dina egna rekryteringsuppdrag
• B-körkort och tillgång till bil är ett plus

Yobber är ett glatt, härligt och framåt gäng samtidigt som vi förstår att hårt arbete lönar sig.

DITT JOBB SOM SÄLJANDE REKRYTERINGSKONSULT
Vi har vårt huvudkontor i fantastiska lokaler på Smedjegatan 33 i Eskilstuna, som ett vardagsrum fast på jobbet! Du utgå från Stockholm eller Eskilstuna och deltar i dagliga möten med dina kollegor för att få ett bra sammanhang.

Du kommer att ansvara för hela processen - från att boka möte med kund, genomföra mötet, skicka offert och stänga affären, till att genomföra hela rekryteringen. Till din hjälp har du erfarna säljare, Customer success, Office koordinator och CEO.

Du kommer att genomföra ditt arbete via dator och telefon samt i vårt CRM-system. Du kommer ha fysiska och digitala möten med potentiell kund och du kommer att driva in dina egna rekryteringsuppdrag. Vi arbetar mot uppsatta mål, både som individ och grupp men det är gruppresultatet som är det viktigaste. Telefonen och datorn är ditt viktigaste redskap utöver dina kollegor.

WHAT'S IN IT FOR YOU?
Du kommer arbeta med ett härligt och prestigelöst gäng som lägger ned sitt hjärta och själ i det här bolaget. Vi hoppas du vill göra oss sällskap på den här resan!

Du får även:
• Löpande utbildningar inom försäljning och rekrytering
• Gedigen onboarding som innefattar allt du behöver för att lyckas och trivas hos oss
• Måndag - fredag jobb, 8-17. Inga helger eller röda dagar!
• Vi förändrar en hel bransch tillsammans
• Och sist men inte minst... du får världens bästa kollegor!

OM REKRYTERINGEN
Du kommer att få bifoga ditt CV och svara på 3 videofrågor, detta med hjälp av din telefon, dator eller läsplatta. Rekrytering sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan till sista ansökningsdag!

Vi ser fram emot din ansökan!

Team Yobber

Publiceringsdatum
2022-08-16

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-09-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Yobber AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Yobber AB (org.nr 556951-3939)

Tillgång till bil
För detta jobb krävs att du har tillgång till en egen bil.

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Jobbnummer
6889840

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Yobber AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Yobber AB: