Säljande Projektledare!
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du jobba som operativ projektledare? Då har vi på Adecco Office & HR ett uthyrningsuppdrag med start omgående för dig på ca 4-6 månader i Stadshagen.
Hur ser din arbetsdag ut?
Vår kund håller på att ta över en ny verksamhet från en av konkurrenterna och behöver implementera den i verksamheten. Detta innebär att du som projektledare ska vara inblandad i all den praktiska och operativa verksamheten. Du håller kontakt med inköps-, försäljning- och marknadsavdelningen och ser till att kommunikationen fungerar mellan er alla. Du hjälper även de andra kontoren i landet med sina kampanjer och övertagandet. Du följer upp dem och i viss mån stöttar dem med det operativa implementeringsarbetet.
Vem trivs här?
Du som har läst projektledning, har några års erfarenhet av det kommer att klara av uppgifterna. Du som är van vid att göra praktiska tidsplaner och är bra på att hålla deadline kommer att känna igen dig. Är du bra på kommunikation, är diplomatisk och har erfarenhet av att delegera uppgifter kommer att trivas med arbetsuppgifterna. Vidare tror vi att du är tävlingsinriktad, fokuserad, prestigelös, gillar att kavla upp armarna och har inget emot att resa runt då och då inom Sverige .
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag på ca 4-6 månader. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt eftersom uppdraget startar omgående! Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån, eller via denna länk
http://www.adecco.se/sv-SE/soker_du_jobb/Pages/platsannons.aspx?adid=1619184 .
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Cilla Orban på 08-598 981 54
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2012-09-14Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 1340089
Observera att sista ansökningsdag har passerat.