Säljande orderadministratör, Ergoff Miljö AB
Jobbet.se/LS Jobbet AB / Inköpar- och marknadsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jobbet.se/LS Jobbet AB i Helsingborg,
Höganäs,
Landskrona,
Svalöv,
Lomma eller i
hela Sverige Vi söker en driven och ansvarstagande säljande orderadministratör till vårt innesäljarteam med en känsla för service!
Din roll
Som säljande orderadministratör tillhör du vårt innesäljarteam i Sverige. Du kommer att vara placerad i Helsingborg och agera säljstöd åt våra utesäljare i landet. Dina arbetsuppgifter är således väldigt varierade men består i huvudsak av att:
• Bemanna växeln samt ge support till säljare och kunder via mail och telefon.
• Hantera inkommande orders, från beställning till fakturering.
• Hantera det lokala lagret - ta emot och packa upp leveranser samt göra beställningar.
• Boka montörer samt vara behjälplig vid montering på det lokala lagret.
• Hantera garantier och reklamationer.
• Vid behov utföra övrigt förekommande arbetsuppgifter på kontor, lager och kundyta.
Du kommer att ha en nyckelroll för att det dagliga arbetet ska fungera och för att organisationen ska ha möjlighet att växa ytterligare. Som säljande orderadministratör kommer du att få utbildningar inom ergonomi och våra produkter, både av leverantörer samt internt. För rätt person finns även möjligheten att vara delaktig i utformning av rutiner och arbetssätt gällande administrationen.
Publiceringsdatum2016-09-29KvalifikationerDu har gymnasial utbildning samt minst två års erfarenhet av orderhantering i affärssystem. Du har även erfarenhet av kundkontakt i försäljnings- eller supportärenden. Vidare har du goda kunskaper i Officepaketet samt i det svenska och engelska språket. Har du utbildning inom ekonomi, marknadsföring eller sälj ser vi detta som meriterande, likväl om du är utbildad inom eller har intresse för hälsa och friskvård. Det kan hända att du behöver hjälpa till med kundleveranser och därför kräver tjänsten att du har körkort.
Som person är du ansvarstagande med ett starkt eget driv. Då du många gånger kommer att vara ensam på kontoret ställer det krav på att du självständigt kan driva ditt arbete framåt. Vi ser att du är serviceinriktad samt har förmågan att prioritera och strukturera ditt arbete. Du bör även ha en känsla för sälj och kunna se möjligheter gällande merförsäljning i dina kundkontakter.
Har du några frågor om tjänsten kan du kontakta Malin Johnsson, Operativ chef på 018-18 68 83.
Övrig information
Tjänsten är en tillsvidareanställning, heltid. 6 månaders provanställning tillämpas. Placering är i våra fina lokaler på Makadamgatan 5 i Helsingborg.
Rekryteringsprocessen sker löpande och tjänsten kommer att tillsättas så snart vi hittar rätt person. Se därför till att skicka in din ansökan så snart som möjligt!
Jobbet.se är ett rekryteringsföretag. Som medlem på Jobbet.se får du bland annat sms om jobb som passar dig. Här hittar du lediga jobb och attraktiva arbetsgivare.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagJobbet.se/LS Jobbet AB
AdressJobbet.se/LS Jobbet AB
Fyristorg 6
75310 Uppsala
KontorsadressFyristorg 6
Uppsala
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3076238
Observera att sista ansökningsdag har passerat.