Säljande och drivande Marknadschef - Vikariat
Lesley Cosmetics Aktiebolag / Försäljningsjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Lesley Cosmetics Aktiebolag i Mölndal Är du en person som drivs av att lyfta andra människor till framgång och som utmanas av att se möjligheter i alla situationer? Har du ledarskapserfarenheter och själv varit med om att leda en grupp under en expansiv period? Tänker du sälj i alla aktiviteter och produktioner du skapar? Brinner du för att ta fram material som på bästa sätt förmedlar företagets varumärke?
Perfekt! Då är du den vi söker!
Vi söker nu en säljande och drivande marknadschef för ett föräldraledighetsvikariat under minst 1 år. Vår marknadsavdelning består idag av ett härligt team på fem personer. Avdelningen fungerar som en inhouse-byrå som tar fram allt kommunikativt material för företaget. I rollen som Marknadschef skall du sprida entusiasm, positivitet och vara en inspiratör för dina medarbetare. Du är mycket säljdriven och full av idéer och visioner. I din roll planerar och projektleder du avdelningens produktioner och säkerställer att innehåll samt design möter de högt ställda krav vi har på vårt material. Du är också ytterst ansvarig för att allt material som tas fram är korrekt och att tidplanerna hålls. Förutom att leda och fördela arbetet på avdelningen kommer du själv att arbeta aktivt i en del av produktionerna och du kommer dessutom att ansvara för vårt PR-arbete.
Vi söker dig som vill jobba på en arbetsplats där en positiv attityd och höga ambitioner är kännetecknade. Du vill vara en del av ett företag med höga målsättningar. Du tycker om att arbeta i en miljö där tidspress kan förekomma men där professionalism och ödmjukhet är ständigt rådande.
Du har ledarskapserfarenhet på en marknadsavdelning sedan tidigare och är duktig på att få ditt team att arbeta gemensamt mot uppsatta mål. Du är tydlig i din kommunikation och är bra på att förmedla information på ett korrekt sätt. Din administrativa förmåga är mycket god. Att hög integritet är en viktig ingrediens i din framtida roll är du väl medveten om. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att ha lett en grupp under en expansiv fas på något av de företag som du arbetat på. Du är utbildad civilekonom/marknadsekonom eller motsvarande.
Som person är du professionell, initiativrik och tycker om att driva dina frågor framåt. Du tycker om att samarbeta med andra. Du besitter en stor portion ödmjukhet och har en naturlig fallenhet för hur man behandlar andra människor på ett bra sätt. Du har en positiv inställning och väljer att se möjligheter i en utmaning. Engelska är ett språk som du behärskar väl i både tal och skrift.
För rätt person kan framtida utvecklingsmöjligheter inom företaget finnas.
Låter detta som ett arbete för dig? Då ser vi fram emot din ansökan som du skickar snarast, dock senast den 2 februari till e-postadress:
jobb@lesley.se .
Intervjuer sker löpande. Tillträde 120402.
Publiceringsdatum2012-01-16Kontaktuppgifter för detta jobbMalin Janson
Lesley Cosmetics AB, Mary Kay
Tel vxl: 031-91 40 60
Mary Kay Cosmetics är ett av USA:s ledande hudvårds- och kosmetikamärken. Företaget grundades 1963 och har sedan dess erbjudit kvinnor över hela världen en unik affärsmöjlighet. Lesley Cosmetics AB, Mary Kay startades i Sverige 1992 och har sitt vackra huvudkontor med tillhörande lager i Mölndal. Vi arbetar som grossist för våra Fristående Hudvårdskonsulter och våra produkter säljs via personlig försäljning i Sverige, Norge och Finland.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Föräldrarledighetsvikariat på ca 1 år
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-02-02
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@lesley.seFöretagLESLEY COSMETICS AKTIEBOLAG
AdressLESLEY COSMETICS AKTIEBOLAG
ALFAGATAN 1
43149 MÖLNDAL
KontorsadressALFAGATAN 1
MÖLNDAL
KontaktuppgifterTelefonnummer: 031-914060
Jobbnummer 1130145
Observera att sista ansökningsdag har passerat.