Säljande medarbetare till Kundcenter i Helsingborg

Arena Personal Sverige AB / Butikssäljarjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Landskrona, Ängelholm eller i hela Sverige

Om tjänsten
Vi söker nu tre stycken kundspecialister för uthyrning till arbetsgivare i Helsingborg. Tjänsten är i deras kundcenter och du använder telefon och mail/chat som huvudsakliga arbetsverktyg. Tjänsterna kommer att påbörjas under april månad och inledas med upplärning under tio helsdagar. Tjänsterna är på 80% i omfattning.

Du kommer att tillsammans med övriga kollegor i Kundcentret att arbeta med att ge service och mervärde till kunderna på ett enkelt och proaktivt sätt. Utöver det är sälj en viktig del av uppdraget så du ska vara driven och ha en säljande personlighet.
Den primära målgruppen är privatkunder och småföretag. För att leverera i ditt uppdrag har du ett genuint engagemang och intresse för affärer, kunder och sätter alltid laget före jaget i din dagliga gärning.

Huvudsakliga arbetsuppgifter för befattningen

• Försäljning av företagets produkter och tjänster baserat på kundbehov, både i form av direkta/utgående säljinsatser och i form av lojalitetsdrivande merförsäljning
• Att effektivt och professionellt hantera ärenden inom Kundcenters verksamhetsområde i de kanaler företaget verkar i, både via inkommande och utgående bearbetning
• Att kundärenden blir lösta (end to end ansvar) och att ärenden vid behov eskaleras till rätt instans
• Rådgivning till kunder
• Direkt administration kopplad till någon av de föregående


Din profil
Kvalifikationer för befattningen
Erfarenhet som krävs

• Gymnasiekompetens
• Minst 1 - 2 års erfarenhet av någon form av servicearbete

Personliga egenskaper

• Affärsdriven och säljande
• Modig, engagerad och brinner för uppdraget
• Stor social kompetens och god kommunikativ förmåga
• Mycket god samarbetsförmåga och stort personligt driv.
• Flexibel, kan hantera högt tempo och snabba omväxlingar
• Motiveras av att arbeta med mål och utveckla sin leveransförmåga kontinuerligt


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Deltid - Enligt överenskommelse Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2019-04-02

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-12
Ange följande referens när du ansöker: 6585
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mattias Svensson

Företag
Arena Personal Sverige AB

Adress
Arena Personal Sverige AB
La Cours gata 4
25231 Helsingborg

Kontorsadress
La Cours gata 4

Jobbnummer
4705269

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: