Säljande kundupport till Forenom

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
2023-04-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Säljande kundupport till Forenom" (publicerad 2023-06-13) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-04-19

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till att rekryteras över till Forenom. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Forenom har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Forenom en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
Forenom är idag Nordens ledande aktör inom möblerade lägenheter med stark inriktning på företagskunder. Företaget erbjuder över 7800 möblerade lägenheter såväl som rum i lägenhetshotell och vandrarhem i Skandinavien och norra Europa och tar emot över 200 000 gäster varje år. På Forenom jobbar idag ca. 400 anställda varav 60 är placerade i Sverige.

Vilka är Forenom:
Forenom utmanar sig själva, normer och branschen. Företaget är ett team av passionerade, kreativa och engagerade människor som inte räds hårt arbete. Träffa Forenom här: https://www.youtube.com/watch?v=Ab001XY7MwQ

Deras kärnvärden representerar kurage, 100-procentigt öppet sinne och det faktum att de åstadkommer mer tillsammans. Forenom menar att de är bättre tillsammans och att de inspirerar varandra till att uppnå det bästa möjliga.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Customer Care & Sale är du en del av en rikstäckande funktion som ansvarar för att besvara inkommande samtal och mejl gällande boendeförfrågningar, allmänna frågor kring Forenoms tjänster, felrapportering, fakturafrågor med mera. Du arbetar administrativt i olika system och hanterar ärenden och bokningar. Därtill samarbetar du med flera avdelningar inom Forenoms regioner och serviceteam runtom i landet. Du har även ett nära samarbete med säljavdelningen där du generar leads utifrån inkommande förfrågningar samt lägger in bokningar. Du blir en del av ett team om fem personer som arbetar med kundsupport och försäljning.

• Administrativt arbete i företagets interna system, Salesforce samt olika nyckelsystem
• Besvara inkommande samtal och mejl från Forenoms kunder
• Samarbete med olika avdelningar, såsom ekonomi-, sälj och serviceteamen runtom i Sverige.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Arbetslivserfarenhet inom kundsupport
• God data- och systemvana, meriterande att ha arbetat i Salesforce
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift.
• Erfarenhet av försäljning är meriterande

Som person har du en hög servicekänsla med ett intresse och förmåga att hjälpa andra. Du anstränger dig för att leverera lösningar gentemot företagets kunder. Du har god data- och systemvana och kan driva ditt arbete framåt på ett självständigt och strukturerat sätt. Forenoms koncernspråk är på engelska så du behöver ha goda engelska kunskaper. Då du har många kontaktytor i det dagliga arbetet tror vi att du trivs i samarbete med andra och har en god kommunikativ förmåga. Vissa dagar är tempot högt med fullt tryck på telefon och mejl. Då är det viktigt att du kan behålla lugnet, prioritera de viktigaste uppgifterna och bibehålla strukturen i ditt arbete.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm, Norrmalm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-05-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Sara Arvidsson
sara.arvidsson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7678687

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: