Säljande kundtjänstmedarbetare - Kundrelationer - TjänsteGuiden - Butikssäljarjobb i Stockholm
Säljande kundtjänstmedarbetare - Kundrelationer
TjänsteGuiden / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg
Visa alla jobb hos TjänsteGuiden i Stockholm

TjänsteGuiden är en seriös, professionell och snabbt växande aktör på annonseringsmarknaden med specialisering på försäljning av tjänster. Vi har under senaste två åren vuxit från 0 - 25 anställda, anslutit över 1500 företag i nätverket och hunnit flytta 3 gånger. Från och med den 1:a oktober 2008 sitter vi på vårt nya arkitektritade kontor på Sveavägen där vi planerar att växa i en snabbare takt.. Vill du vara en del av resan?
Nu söker vi en ambitös handläggare till vår kundrelationsavdelning!
Service Response och TjänsteGuiden är ett ungt företag och våran vardag genomsyras av våra bolagsvärderingar Säljfokus, Resultat och entreprenörsanda.
Du kommer att arbeta på vår Backoffice avdelning och ansvara för kundkontakten vid återvinning av kunder. Ditt primära mål och syfte är att minimera antalet uppsägningar genom att vara lösningsorienterad och erbjuda kundera service utöver det vanliga. I tjänsten kommer du även att fungera som handläggare och hålla kontakt med våra underleverantörer, därav ingår det en del administrativt arbete i tjänsten.
Som anställd på Service Response kommer du märka av en tempofylld miljö med unga kollegor. Du erbjuds goda förutsättningar till en spännande karriär i ett företag som är på gång att ta klivet utanför sveriges gränser. Du har möjlighet att ta del av uppskattade löneförmåner( SL-kort, tjänstedator, SPA behandlingar e.t.c) och det hör inte till det ovanliga att vi arrangerar tävlingar för att du ska ha en extra morot att sträva efter.
Du som söker tjänsten har jobbat med kundrelationer eller kundåtervinning/retentionärenden tidigare, alternativt har du en bakgrund som innesäljare och vill ta steget vidare i karriären. Du är van att arbeta mot mål, inser vikten av att följa en uppsatt budget och är van vid rapportering.
Som person är du målmedveten, serviceminded och tycker om att ha många bollar i luften. Du är lyhörd för kundens behov, van att hantera olika typer av människor och social, förtroendeingivande och har en analytisk förmåga. Självklart så behärskar du både svenska och engelska väl.
Vi tycker om dig:
* Erfarenhet av savedesk, retention och kundrelationer är ett krav.
* Erfarenhet av försäljning är högt meriterande.
Vi tycker extra mycket om dig som:
* Har jobbat med kundrelationer inom annonsering, katalog eller närliggande branscher.
* Pratar norska eller polska flytande.
* Har en akademisk utbildning.
Sök tjänsten genom länken eller skicka ett mail till vishal.nanda@TjansteGuiden.se ange "kundrelationer" som ämne.

Publiceringsdatum
2009-05-12

Arbetstider och omfattning
Heltid, dagtid. 08.30-17.30

Ersättning
Fastlön med bonus och provision.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-06-05
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Vishal Nanda, 0762100900

Företag
TjänsteGuiden

Adress
TjänsteGuiden
Sveavägen 155
11346 STOCKHOLM

Jobbnummer
448746

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TjänsteGuiden: