Säljande kundservicemedarbetare heltid

mySafety / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos mySafety i Stockholm, Lidingö, Uppsala, Enköping, Västerås eller i hela Sverige

mySafety erbjuder produkter och tjänster som ökar människors trygghet i vardagen. Genom bl a spärrtjänst, nyckelreturservice samt stöldmärkning och larm hjälper vi till att skydda hem, bilar och personliga ägodelar. mySafety ägs av Litorina Capital och har sedan starten 1999 vuxit till en ledande internationell företagsgrupp inom vardagsrelaterade säkerhetstjänster med verksamhet i Norden och Östeuropa . Vi har över 1,5 miljoner användare. Vårt huvudkontor finns på Gärdet i Stockholm. Vi är medlemmar i Sveriges Callcenterförening SCCF och har kollektivavtal med Unionen.

Vi skall förstärka vår svenska kundserviceavdelning med fler medarbetare för att nå målet att bli Sveriges bästa kundservice. Vår kundserviceavdelning hanterar idag kundservice för våra svenska, norska och finska kunder. Vi söker dig som brinner för försäljning med hög servicekänsla och som drivs av utmaningen att ge bra service via telefon och e-post. Som säljare inom kundservice är den huvudsakliga arbetsuppgiften att hjälpa våra kunder, främst via telefon. Våra kunders främsta frågeställningar handlar om säkerhetsrelaterade tjänster som Spärrservice och olika försäkringar. Målet är att du som medarbetare hos oss ska ge våra kunder ett serviceinriktat och ett professionellt bemötande som överträffar kundens förväntningar genom att vara hjälpsam, tillmötesgående och innovativ i ditt sätt att lösa kundens problem. Din uppgift blir därför fokus på att etablera goda kundkontakter och aktivt arbeta med merförsäljning och Antichurn. Du kommer även att hantera kundklagomål och reklamationer. Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor på Gärdet i Stockholm. Denna tjänst är en heltidstjänst Vi söker dig som:   - Erfarenhet från telemarketing eller säljande kundservice via telefon  - Ha ett högt säljdriv och trivs med att jobba i ett högt tempo   - Mycket goda svenskakunskaper i tal och skrift  - Mycket goda PC-kunskaper samt vana av att arbeta i MS Officepaketet   - Goda kunskaper i engelska i tal och skrift   - Van vid att skriva på tangentbord - skriva 30 ord per minut felfritt  - Teamspelare som bidrar till en positiv stämning i gruppen Grundlön enligt överenskommelse samt provision. Vi intervjuar löpande, så vi rekommenderar att du skickar din ansökan redan idag, dock senast 30 mars 2012. Tillträde snarast möjligt. Läs mer om företaget och våra tjänster på www.mysafety.se Kontaktpersoner Nadja Danielsson, Teamledare, nadja.danielsson@mysafety.se , 08-408 380 00 Ansökan Ansökan sker genom att gå in via mysafety.se/jobb och 'Säljande kundservicemedarbetare'.

Publiceringsdatum
2012-03-13

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Nadja Danielsson, Teamledare, 08-40838000

Företag
mySafety

Adress
mySafety
Tegeluddsv. 76
11528 Stockholm

Jobbnummer
1184632

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från mySafety

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos mySafety: