Säljande konsultchef till Adecco Trollhättan
Adecco Sweden AB / Säljarjobb / Trollhättan
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Trollhättan,
Essunga,
Vänersborg,
Lilla Edet,
Grästorp eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Trollhättan,
Essunga,
Vänersborg,
Lilla Edet,
Grästorp eller i
hela Sverige Vill du arbeta i bemanningsbranschen med fokus på försäljning och nykundsbearbetning? Drivs du av att arbeta mot gemensamma mål i en grupp som värdesätter den goda stämningen på kontoret?
Adecco söker nu en självständig och driven säljare med visst konsultansvar till vårt kontor i Trollhättan. Då vi har stor efterfrågan från våra kunder är vi nu i behov av att förstärka personalsidan. Vi söker dig som vill ingå i ett starkt och framgångsrikt team där du får möjligheten att bidra till den positiva utveckling som Adeccokontoret i Trollhättan befinner sig i just nu.
Hur ser din dag ut?
Som säljande konsultchef har du självständigt ansvar för kunder och konsulter inom vår uthyrningsverksamhet inom alla affärsområden. Du ansvarar för att skapa goda kundrelationer med både nya och befintliga kunder samtidigt som du har personalansvar för ett mindre antal konsulter och därmed även arbetar med personalrelaterade frågor. I rollen är säljansvaret ditt stora fokus och du har alla möjligheter att briljera med dina säljerfarenheter. Arbetet ställer höga krav på självständighet, samtidigt som du arbetar nära dina kollegor.
Vem trivs här?
För att trivas i denna roll så har du ett affärsmässigt fokus och ett stort intresse av försäljning. Du värdesätter goda kundrelationer och har lätt för att möta nya människor. Vi söker dig som har ett genuint intresse för människor och som vill utveckla ditt ledarskap. Som person behöver du vara flexibel och engagerad samt trivas i en föränderlig miljö och att arbeta i högt tempo. Det är viktigt att vara noggrann i det administrativa arbetet som rollen kräver.
För att snabbt komma in i rollen så ser vi att du tycker om att arbeta med kunder, ledarskap och administration. Vi söker dig som vill ha kul på jobbet och som gärna tar ett stort eget ansvar då du ofta planerar dina dagar som du själv vill. Vi tror att du har en utbildning inom försäljning/ekonomi/ledarskap och tidigare erfarenheter från liknande arbetsuppgifter är meriterande. Meriterande om du har ett stort kontaktnät i regionen samt goda fackliga relationer. Körkort är ett krav.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du fyller i formuläret nedan.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2014-06-24Arbetstider och omfattningHeltid Heltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-07-23
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmelie Lövebrant 031-725 45 43
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Storgatan 50, vån 2
46130 TROLLHÄTTAN
KontorsadressStorgatan 50, vån 2
Jobbnummer 1920176
Observera att sista ansökningsdag har passerat.