Säljande Konsultchef sökes till Addman
Addman Bemanning & Rekrytering AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Addman Bemanning & Rekrytering AB i Stockholm,
Solna,
Danderyd,
Botkyrka,
Sollentuna eller i
hela Sverige Vårt koncept är att arbeta med uthyrning och rekrytering av kompetent personal inom områderna sälj, ekonomi, IT och marknad. Genom att vi arbetar med en väldigt noggrann rekryteringsmetod samt kontinuerlig uppföljning av vår personal så för vi alltid en öppen och ärlig dialog med våra uppdragsgivare. På så sätt kan vi erbjuda våra kunder den kompetens och profil de eftersträvar i rekryteringen av ny personal.
Vårt mål är att alltid få ett bra samarbete emellan kunden och den personal vi rekryterar ut. Vi är väldigt måna om att just rätt kompetent person hamnar på rätt plats. Genom detta vill vi skapa en långsiktig relation som ska attrahera våra kunder att ha oss som samarbetspartner i rekryteringsprocessen.
Vill du veta mer om vår verksamhet så är du välkommen att besöka oss på
www.addman.se så berättar vi mer om hur vi kan hjälpa just ditt företag med rekrytering.
För egen rekrytering söker vi en konsultchef som kommer att driva Addman Bemanning & Rekrytering. Du kommer att ta ansvar för företagets satsning och ha en framträdande roll i ett expanderande företag som siktar på att etablera sig på marknaden.
Dina arbetsuppgifter kommer dels vara att sälja in Addmans bemannings- och rekryteringstjänster mot företag och göra affärer med beslutsfattare på chefsnivå. Du kommer att knyta nya kontakter och utvidga bolagets kundstock samtidigt som Du ansvarar för kontakten med redan existerande kunder. Du kommer även att ha huvudansvaret för all rekrytering.
Kvalifikationer:
Du som söker kanske redan jobbar på ett väletablerat företag inom vår nisch, men är ute efter nya utmaningar? Hos Addman får Du chansen att driva och utveckla ett nytt varumärke och företag inom bemannings- och rekryteringsbranschen. Vi ser gärna att du har högskoleutbildning men det är inget absolut krav. Du ska däremot ha en dokumenterad erfarenhet med minst 2 till 3 års erfarenhet av företagsförsäljning med goda referenser. Du har tidigare erfarenhet från bemannings- och rekryteringsbranschen med eget säljansvar. Ett stort och väl utvecklat nätverk inom såväl offentliga som privata företag värderas högt och meriterande är om du har/haft konsultansvar i tidigare tjänst.
Publiceringsdatum2009-05-05Dina personliga egenskaperVi söker Dig som har förmågan att leda och utveckla ett bolag och som har lätt för att samarbeta med andra. Du brinner efter att se resultat, ser ett stort värde av att driva projekt enligt uppsatta tid- och budgetramar och strävar alltid efter att nå uppsatta mål. Du är utåtriktad och har en förmåga att ta egna initiativ. Som person är du en duktig säljare som tycker om att bygga upp nya affärsrelationer, samt att upprätthålla och bygga vidare på befintliga kundrelationer. Du trivs i en tillväxtorganisation med högt tempo och har en god analytisk förmåga.
Arbetstider och omfattningHeltid 40 timmar/vecka
ErsättningFast + rörlig lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-06-04
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktSara Gillblad, 076-2009525
FöretagAddman Bemanning & Rekrytering AB
AdressAddman Bemanning & Rekrytering AB
Finlandsgatan 64-68
16474 Kista
Jobbnummer 444987
Observera att sista ansökningsdag har passerat.