Säljande Konsultchef - Proffice Care
Proffice Care AB / Sjuksköterskejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla sjuksköterskejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Proffice Care AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Konsultchef
Placering: Stockholm
Heltid/deltid: Heltid
Proffice Care AB har en stark tillväxt och söker ytterligare en konsultchef till vårt team inom vårdbemanning som driver och utvecklar området tillsammans.
Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden
Som säljande konsultchef inom vårdbemanning på Proffice Care AB har du kundansvar för våra befintliga kunder samt arbetar mycket med nykundsbearbetning. Du har ansvar för att erbjuda rätt kompetens i rätt tid till våra kunder och för att arbeta aktivt med att utveckla och vårda kundrelationer. Du tar initiativ till kundkontakter för att skapa merförsäljning genom besök, telefon etc. Du förstår vikten av att Proffice Care AB tillsammans med kunden blir framgångsrika och lönsamma. I arbetet ingår prissättning, kundavtal, offerter samt deltagande vid upphandlingar.
I rollen som konsultchef har du ett helhetsansvar för dina konsulter. Det innebär att du i uthyrningsaffären ansvarar för att matcha rätt kompetens till beställande kund på ett affärsmässigt vis. Det innebär också en kontinuerlig kontakt och coachning gentemot de konsulter du ansvar för. Ansvaret för konsulterna innebär bland annat att du arbetar med anställning, introduktion samt kontinuerliga uppföljningar. Som konsultchef ingår det i arbetsuppgifterna att aktivt söka upp och attrahera nya kandidater, du deltar vid olika kandidat- och kundevenemang, mässor och arbetsmarknadsdagar. Du jobbar aktivt och kontinuerligt med att underhålla din egen kandidatbank och utveckla olika former av nätverk.
Kunskaper/ erfarenhet och personliga egenskaper
Vi söker dig med akademisk utbildning inom vård, ekonomi eller personalvetenskap. Det är mycket meriterande om du har jobbat inom vårdbemanning eller med annan form av bemanning. Detta utgör en bra grund för att du lätt ska kunna förstå kundens behov och ställa rätt frågor till de kandidater som du träffar. Alternativt har du flerårig och dokumenterad erfarenhet av personalansvar. Du har grundläggande kunskaper i arbetsrätt och ekonomi; kan tolka kollektivavtal, förstår regelverk runt anställning, ledigheter och avveckling och är insatt i arbetsrättslig lagstiftning. Du ser affärsmässigt på pris- och lönesättning.
Vi söker en person som delar våra värderingar. Du är Engagerad och trivs i en miljö där det är mycket att göra och där förändringar sker ofta och snabbt. Det är även viktigt att du är Lösningsorienterad och att du är orädd inför nya utmaningar och kundsituationer, samtidigt vill vi att du är Lyhörd i dina relationer med kunder och kollegor.
Som person är du ihärdig, social och handlingskraftig. Du har förmåga att entusiasmera, coacha och är modig och beslutsam i svåra frågor. Du tycker om att göra affärer och trivs i dialogen med kunder. Du har ett stort lokalt nätverk och är en flitig nätverksbyggare. Du är också strukturerad, kan administrera och planera din tid på ett effektivt sätt. Du behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift och kan ta fram och genomföra presentationer.
Du är välkommen med din ansökan så snart som möjligt då urval och intervjuer sker löpande.
Mer information om tjänsten kontakta Operations Manager Josefine Kjellgren tfn: 0725235977
Ansökan skickas till: Josefine Kjellgren
josefine.kjellgren@profficecare.seSista ansökningsdatum: 2016-10-02.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2016-09-14ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-02
Ange följande referens när du ansöker: 200980224
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJosefine Kjellgren
josefine.kjellgren@profficecare.seFöretagProffice Care AB
AdressProffice Care AB
Regeringsgatan 65
10724 STOCKHOLM
KontorsadressRegeringsgatan 65, 10724 STOCKHOLM
Jobbnummer 3047912
Observera att sista ansökningsdag har passerat.