Säljande Customer Success Manager till Intelliplan
sharper / Säljarjobb / Stockholm
2018-09-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Säljande Customer Success Manager till Intelliplan" (publicerad 2018-10-12) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos sharper i Stockholm,
Upplands Väsby,
Södertälje,
Norrköping,
Motala eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2018-09-19Om företagetIntelliplan är idag nordens ledande leverantör av system med tillhörande support för bemanning. Intelliplan utvecklar, implementerar och supporterar ett komplett affärssystem för att möta kundernas behov av skräddarsydda lösningar inom ekonomi, bemanning, rekrytering och CRM. Intelliplan är främst verksamma på den svenska marknaden där de har en marknadsledande position, men är även närvarande på den norska, danska och finska marknaden. Företaget sitter idag med Globen som närmsta granne och har ett 40 tal anställda medarbetare som arbetar med systemutveckling, support, försäljning och marknad. Intelliplan hade en omsättning på 44 811 000 SEK 2016.
Tar din administration tid från dina affärer? Gör som över 200 andra bemanningsföretag redan gjort - bli intelliplanare. Vi hjälper dig att lyckas med säljet, uthyrningen, rekryteringen och ekonomin.
ArbetsuppgifterSom säljande Customer Success Manager kommer du att bearbeta både nya och befintliga kunder inom bemanningsbranschen, genomföra kundmöten och demonstrera Intelliplans systemlösningar. Du kommer även att ansvara för förhandling, offert- och avtalshantering.
Utöver detta kommer du också att fungera som ett stöd vid utvecklingen av systemanvändandet. Genom nära dialog med kunder identifiera potentiella kunskapsluckor, identifiera orsaker till varför systemet inte nyttjas optimalt, samt föreslå åtgärder för effektivare systemanvändning hos kund.
Du kommer att vara en del av ett framåtsträvande och resultatorienterat team och du förväntas att bidra till förbättringsåtgärder för att möjliggöra effektivisering och kvalitetssäkring.
Vanligt förekommande arbetsuppgifter är:
• Bearbetning av nya och befintliga kunder.
• Ansvara för demonstrering av Intelliplans system ute hos kunder.
• Arbeta för att öka kundernas värde i användningen av systemet.
• Identifiera och följa upp nya affärsmöjligheter.
ProfilVi söker sig som har ett genuint intresse för affärer, partnerskap och affärsutveckling. Kanske har du erfarenhet av B2B-försäljning och nu vill ta din karriär till nästa steg. Eller kanske har du arbetat inom bemanningsbranschen eller liknande bransch och har ett stort intresse för kundrelationer och affärssystem.
Du har förmågan och erfarenheten av att utveckla affärsrelationer och stärka samarbeten genom nära dialog med kunder, behovsanalys, projektgenomförande. Vidare är du resultatdriven och trivs i en roll där du får jobba mot uppsatta mål.
I denna rekryteringsprocess samarbetar Intelliplan med konsult- och rekryteringsföretaget Sharper.Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta Rebecka Hillerström på telefonnummer +46 (0) 70 032 43 46. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Om ossSharper är ett nordiskt konsult- och rekryteringsbolag specialiserade på kvalificerat urval av specialistpositioner samt ledande befattningar. Sharper ingår i koncernen The Creativity Family Oy som grundades i Finland 2005. Sharper är verksamma inom Sales & Marketing, Finance, Engineering & Supply chain samt Back office.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktREBECKA HILLERSTRÖM
rebecka.hillerstrom@sharper.se +46 70 032 43 46
FöretagSharper
AdressSharper
Lindhagensgatan 74
11218 Stockholm
KontorsadressLindhagensgatan 74, Stockholm
Jobbnummer 4356564
Observera att sista ansökningsdag har passerat.