Säljande bemanningshandläggare
Svensk Vårdsupport AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Svensk Vårdsupport AB i Stockholm,
Upplands-Bro,
Södertälje,
Uppsala,
Sala eller i
hela Sverige Tjänsten
Som säljande bemanningshandläggare hos oss blir du en del av ett ambitiöst team med ett brett spektrum av kompetenser. Du kommer att ha ansvar för införsäljningen av våra bemannings- och rekryteringstjänster inom den svenska sjukvården. Vårt kontor finns i centrala Stockholm men vårt affärsområde sträcker sig inom hela Sverige.
Publiceringsdatum2015-07-02Dina arbetsuppgifterVi söker en säljande, driven och positiv person med intresse för bemanning och affärer. Arbetet ställer stora krav på såväl eget ansvarstagande som samarbetsförmåga. Ditt fokus är relationsdriven försäljning av bemannings- och rekryteringstjänster. Som bemanningshandläggare kommer du att ha ansvar för rekrytering, utveckling och bearbetning av Svensk Vårdsupports anställda och konsulter samt även utveckling och fördjupning av samarbetet med nya och befintliga kunder. Det är därför viktigt att du drivs av nätverkande och är en social och utåtriktad person.
KvalifikationerVi söker dig som vill göra karriär inom bemanningsbranschen och trivs med högt tempo. Vi tror att du har säljerfarenhet eller arbetslivserfarenhet från bemannings-/rekryteringsbranschen och/eller vårdbranschen. Vi tror också att du har genomgått eftergymnasiala studier inom försäljning, HR, personalvetenskap eller liknande. Att arbeta med bemanning inom vårdbranschen innebär snabba förändringar och höga krav på att rätt personal bokas in på rätt uppdrag. Vi anpassar oss löpande efter våra uppdragsgivares och personals behov och önskemål varför det är viktigt att du har mycket goda svenska språkkunskaper, är lyhörd och har viss analytisk förmåga. Du bör även vara lösningsorienterad och orädd inför nya utmaningar och kundsituationer.
Har du erfarenhet av affärssystem, CRM och Office-paketet är det meriterande.
Dina egenskaperSom person bör du vara drivande, positiv och social. Du bör också ha förmåga att sälja in och övertyga människor om idéer och tjänster samt ha en peppande attityd gentemot dina kollegor.
Vi erbjuder
en betydande roll i ett fräscht företag i kraftig expansion. Det finns alla möjligheter att visa framfötterna och vara en betydande person i företagets utveckling. Vi sitter i stora ljusa lokaler på Södermalm i Stockholm.
Vi har mycket god sammanhållning på kontoret och är ett professionellt och glatt gäng som ofta hänger ihop även på fritiden. Vi värnar om god hälsa, god arbetsmiljö och en aktiv livsstil. Bland annat anordnar vi tävlingar årligen inom stafett, badminton och golf.
Hur du ansöker
Du är varmt välkommen med din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Dina ansökningshandlingar ska framför allt innehålla CV och ett personligt brev.
Då vi får in väldigt många ansökningar sätter vi även pris på interaktiva innehåll i ansökningarna. Vill du imponera lite extra på oss kan du spela in en kort video på dig själv med din mobil där du berättar varför just du är rätt person att bli en del av vårt team på Svensk Vårdsupport. Skicka videoklippet till
jobb@vardsupport.se .
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast och rörlig lön
Så ansöker duAnsökningar kommer att utvärderas löpande. Skicka därför in din ansökan så snabbt som möjligt.
Ange följande referens när du ansöker: 2014001
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@vardsupport.seKontaktJörn-Albert Sörheim, VD 08-410 031 71
jobb@vardsupport.seFöretagSVENSK VÅRDSUPPORT AB
AdressSVENSK VÅRDSUPPORT AB
Alsnögatan 12
11641 Stockholm
KontorsadressALSNÖGATAN 12
Stockholm
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-41003171
E-postadress:
jobb@vardsupport.se Jobbnummer 2351000
Observera att sista ansökningsdag har passerat.