Säljadministratör till väletablerat företag i Årsta

Framtiden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Söker du en varierande administrativ tjänst med stora utvecklingsmöjligheter? Vi söker för kunds räkning dig som är intresserad av ekonomi och administration! Sök tjänsten idag eller tipsa en vän!

Dina arbetsuppgifter
I rollen som säljadministratör hos vår kund erbjuds du ett varierande arbete i högt tempo. Du kommer att stödja säljarna med det administrativa arbetet inom inköp- och produktionsorders som att lägga in orders och fakturera kund. Dina främsta uppgifter kommer att bestå av administrativa uppgifter som är inriktade mot enklare ekonomi. I rollen ingår såväl kundkontakt via mail och telefon, vara ansiktet utåt och ta emot besökare, beställa kontorsmaterial och förbereda inför konferenser.

Du kommer att tillhöra ett litet Backofficeteam om två personer samt en konsult där det gäller att stötta dina kollegor med olika arbetsuppgifter för att föra arbetet framåt.
Vår kund står inför ett systembyte och ser gärna att du kommer med egna förslag och idéer gällande förbättringar i processer.


Om företaget
Kunden är ett väletablerat företag inom fiskindustrin med 80 anställda uppdelade på tre kontor i landet. På Stockholmskontoret finns ett stort fokus på sälj men bedriver även en lagerverksamhet och säljer stora volymer till grossister runt om i landet. Kontoret ligger beläget i södra Stockholm där du kommer att ingå i ett team med trevliga och sociala kollegor som ser fram emot ett nytt tillskott på kontoret! Mer information om företaget ges vid eventuellt intervjutillfälle.

Din profil
• Skallkrav:
• Gymnasial utbildning gärna med inriktning Ekonomi
• Mycket goda kunskaper i skriftlig såväl muntlig kommunikation i svenska
• Goda kunskaper i engelska
• Kunskaper inom Officepaketet (framförallt Excel)
• Ha en känsla för administration och service

Meriterande krav:
• Erfarenhet av arbete i reception, kundservice eller liknande
• Erfarenhet av administrativt arbete
• Erfarenhet av ordermottagning, fakturahantering osv

För att passa i den här rollen lägger vi störst vikt vid dina personliga egenskaper. Framförallt är du social och positiv som tycker om att möta människor. Du är hungrig på ny kunskap och vill utvecklas för att senare kunna axla större roller. Du är en doer som inte är rädd för att ta tag i nya arbetsuppgifter och stävar alltid efter att få arbete gjort på bästa sätt.
Andra egenskaper vi värdesätter i denna roll är att du är självgående, kommunikativ och noggrann.



Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.


Villkor
Start: Omgående enligt överenskommelse
Anställningsform: Heltid, tillsvidare
Ort: Stockholm, Årsta
Omfattning: Heltid, mån-fre 8-17

Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, ansök redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-10-05

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-08
Ange följande referens när du ansöker: 17805
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofija Petrov sofija.p@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvingesväg 31
11251 Stockholm

Kontorsadress
Warfvingesväg 31

Jobbnummer
4386606

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: