Säljadministratör till Sylog

Adecco Sweden AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Som Säljadministratör på Sylog kommer du att ha en rad varierande arbetsuppgifter och driva ett flertal parallella aktiviteter. I din roll kommer du huvudsakligen att arbeta väldigt mycket med interna kontakter. Du kommer att få möjligheten till att stödja teamen internt med sortering av inkommande ärenden, säkra diverse betalningsinformation. Vidare så kommer du att ha daglig kontakt med kunder, säljkåren, ekonomiavdelningen och konsulter.

Kontoret ligger i Kista och/eller Liljeholmen och du kommer huvudsakligen att arbeta på plats, med visst utrymme för arbete på distans. Möjlighet till flexibla arbetstider finns.

I din roll som Säljadministratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Lägga upp nya projekt i Xledger och följa upp förlängningar, arvodesredigeringar och ev. projektjusteringar
• Arbeta i befintliga VMS-system (SAP) hos kunder
• Fånga behover av uppdateringar i Xledger och informera säljare så att de kan utföra uppdateringen innan Ekonomi har behov av informationen
• Jobba med sociala medier och hantera/planera olika events för konsulter
• Ansvara för att din prestation medverkar till att teamet når sina mål och att kunderna upplever högkvalitativ service

Tjänsten som Säljadministratör är ett konsultuppdrag på heltid med omgående start.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet inom administration och kundservice. Har du tidigare erfarenhet av att ha arbetat med ordermottagning/orderläggning ser vi det som meriterande. Vi söker dig med gymnasieutbildning och som har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, likväl tal som i skrift. Viktigt för tjänsten är att du har tidigare erfarenhet av en liknande roll och att du har god datorsystemvana.

Vidare ser vi att du är en framåt och initiativtagande person som gärna vågar ta sig an nya uppgifter och driva egna projekt. Du har en utpräglad förmåga att hantera många frågeställningar parallellt, är flexibel och har hög integritet. Detta förutsätter att du har en god social förmåga och trivs med ett stort kontaktnät. Vidare är det väldigt viktigt att du är noggrann i ditt arbetssätt. Vi tror även att du är nyfiken på konsultbranschen.

Viktigt för tjänsten är:
• Erfarenhet av arbete som projekt/sälj-administratör
• Gymnasieutbildning
• Flytande i svenska och engelska, såväl i tal som skrift
• Tar initiativ, är en problemlösare och kommunikativ
• Erfarenhet av SAP/Xledger är meriterande

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Deni Ilic via deni.ilic@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Säljsupport, Kundsupport, Orderläggning, Ordermottagning, Stockholm, Telefon, Mail, Office-paketet, Svenska, Engelska, Kista, Liljeholmen

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-01-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-39996".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Jobbnummer
7229989

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: