Säljadministratör till industriföretag

Adecco Sweden AB / Säljarjobb / Fagersta
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Fagersta, Norberg, Skinnskatteberg, Smedjebacken, Avesta eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Fagersta, Norberg, Skinnskatteberg, Smedjebacken, Avesta eller i hela Sverige

Är du en positiv och engagerad person som har tidigare erfarenhet från arbeten inom säljadministration eller internationell kundservice? Är du redo för nästa utmaning och vill bredda din kompetens ytterligare? Då har vi på Adecco möjlighet att erbjuda dig en tjänst som säljadministratör hos vår kund i Fagersta!

Publiceringsdatum
2018-07-10

Om tjänsten
Som säljadministratör kommer du att arbeta nära företagets säljare, produktionsplanerare och utlastning. Du tar vid i säljprocessen när ett kontrakt är etablerat med kund.

I din roll som säljadministratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Orderhantering
• Fakturering
• Offertförfrågningar
• Uppföljning

Om dig
Vi söker dig som har fullständig gymnasieutbildning och gärna har erfarenhet av administration, säljadministration och internationell kundservice.

Vidare ser vi att du har god samarbetsförmåga, är engagerad och intresserad av arbetet. Vi ser också att du har förmåga att ta egna initiativ och genomföra ditt arbete på ett målinriktat sätt.
Viktigt för tjänsten är:
• Goda IT kunskaper och datorvana
• Goda kunskaper i svenska och engelska
• Administrativ erfarenhet

Meriterande för tjänsten är erfarenhet från skeppning och utbildning inom ekonomi eller likvärdigt.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som säljadministratör är ett konsultuppdrag med start omgående. Till att börja med är uppdraget på 6 månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
För rätt person finns stora möjligheter att tjänsten övergår till en anställning hos vår kund.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
* Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

* Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.

* Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Annika Joelsson via 0223 65 20 53

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Säljadministratör, Fagersta, Adecco

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-09
Ange följande referens när du ansöker: ref-26977
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Annika Joelsson

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Bangårdsgatan 1
73740 FAGERSTA

Kontorsadress
Bangårdsgatan 1

Jobbnummer
4250757

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: