Säljadministratör till globalt kontanthanteringsföretag
Bravura / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.
Publiceringsdatum2016-12-21FöretagetLoomis är en global aktör inom kontanthantering. De arbetar med att skapa kostnadseffektiva lösningar för sina kunder genom att samordna, hantera och sätta in kontanter till kunders bankkonton. Målet är att ge exceptionell service och att överträffa kundernas förväntningar. Företagskulturen kännetecknas av ärlighet, vaksamhet, hög etik och moral.
Företaget har genomgått omorganiseringar och söker nu en säljadministratör för ett vikariat på ett år med goda möjligheter till förlängning.
Dina arbetsuppgifterSom säljadministratör arbetar du primärt med: avtalsadministration, fakturering samt ärenden gentemot kund. Inom avtalsadministration ansvarar du för inkommande och utgående avtal samt kontrollerar att samtliga avtal innehåller rätt information. Du ansvarar också för avtalsändringar för externa kunder och interna platskontor där ändringarna kan behandla allt mellan förändrade körlistor till uppsägningar.
Kvalifikationer• Gymnasial utbildning
• Erfarenhet från administration och kundkontakt från exempelvis butik, kundtjänst eller liknande.
• God datorvana och goda kunskaper i Officepaketet.
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska såväl som på engelska. Övriga språkkunskaper ses som meriterande.
• Du besitter kunskaper från olika affärssystem och det är meriterande med kunskaper från IFS:s affärssystem.
Till denna roll söker vi sig som är lättlärd och initiativrik. Du är orädd för nya arbetsuppgifter och vill komma framåt men du vågar ställa frågor längs vägen. Då rollen har ett fokus på eget ansvar är det viktigt att du är handlingsinställd och ser vad som behöver göras samtidigt som du är trygg i dig själv och känner dig säker i din kommunikativa förmåga.
Övrig information:
Start: Omgående.
Plats: Stockholm.
Lön: Enligt överenskommelse.
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Säljadministratör, Säljassistent, Assistent, Kundservice, Sälj
Varaktighet, arbetstid
Vikariat 1 år., Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktOtto Hermansson
otto.hermansson@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3228296
Observera att sista ansökningsdag har passerat.