Säljadministratör till Expandia Moduler AB - Klippan

Processbemanning AB / Inköpar- och marknadsjobb / Helsingborg
2016-12-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Säljadministratör till Expandia Moduler AB - Klippan" (publicerad 2016-12-30) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Processbemanning AB i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

.

Om Processbemanning AB:
Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag.

Är du intresserad av att arbeta som säljadministratör hos Expandia Moduler AB? Är du strukturerad, ordningsam och gillar att arbeta i en drivande roll då kan detta vara tjänsten för dig!

Publiceringsdatum
2016-12-22

Om tjänsten
Som säljadministratör ingår sysslor inom löpande administration, ekonomi samt generella kontorsgöromål och intern service. Inom ramen för ekonomi ingår kontering, framtagande av fakturaunderlag, samt administration och hantering av hyresavtal, uppsägningar med mera. Tjänsten är en direkt supportfunktion till företagets olika avdelningar och då främst till försäljningsteamet samt projektledarna varför aktuell person ska arbeta i ett nära samarbete med företagets säljare och ha en förmåga att aktivt sätta sig in i dessas arbetsuppgifter och supportera administrativt. Nära samarbetet sker även med övriga funktioner på företaget och du kommer i din roll ha tät dialog med kunder vilket gör att du behöver ha ett trevligt bemötande och ett kommunikativt sätt.

Vem är du?
Personliga egenskaper som efterfrågas är att aktuell person är driven och engagerad samt har en hög grad av uthållighet och har en god förmåga att arbeta proaktivt och självständigt. Det är även viktigt att aktuell person har ett lättsam och ödmjukt bemötande och uppvisar ett nyfikenhet i sitt arbetssätt.

Krav för tjänsten är:
För att klara uppgifterna krävs god datorvana samt tidigare praktisk erfarenhet av snarlikt tjänstgöringsområde. Aktuell person bör ha ett gott sinne för siffror samt ett affärstänk och kunna förstå grunderna inom bokföring. Erfarenhet ifrån arbete i någon form av affärssystem är ett krav för tjänsten. I rollen som säljadministratör är det viktigt att aktuell person kan ha en god överblick och självständigt kunna hantera uppföljning och inhämtning av information/material.

Arbetsbelastningen kan periodvis vara hög och övertidsarbete kan förekomma. Resor till uppdragsgivarens övriga kontor kan förekomma, därav är körkort ett krav för tjänsten.

Låter detta intressant?
Då är du välkommen att skicka in din ansökan omgående då vi kommer att kalla till intervju löpande. Din ansökan kommer att behandlas konfidentiellt.

Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se där hittar du även våra övriga lediga tjänster!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Rekrytering

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Processbemanning AB

Adress
Processbemanning AB
Stortorget 11, 1 tr
25220 Helsingborg

Kontorsadress
Stortorget 11, 1 tr 25220 Helsingborg

Jobbnummer
3231158

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Processbemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Processbemanning AB: