Säljadministratör till CardKeep i Göteborg

Oddwork Sweden AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Oddwork Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

CardKeep är Europas största tillverkare och distributör av produkter för identifiering med ett stort sortiment inom identifikation, märkning och passerkortshantering. 

Genom ett nära samarbete med våra partners levererar vi kundanpassade lösningar med högkvalitativa produkter till konkurrenskraftiga priser. Ett flertal av våra produkter är patentskyddade över stora delar av världen.  Bolaget grundades 1999 och har vuxit kraftigt därefter, vi har även ett säljkontor i Holland. Strax utanför Göteborg sitter vi i nya fräscha lokaler och har en kultur som präglas av positiv anda tack vare ett härligt gäng kollegor. Vi befinner oss nu i en expansiv fas och har gott om utvecklingsmöjligheter inom bolaget. Vi söker därför tillsammans med Oddwork vår nästa Säljadministratör!

Om tjänsten som Säljadministratör hos CardKeep
I rollen som Säljadministratör kommer du arbeta i en varierande säljroll med administrativa uppgifter inom försäljning och administration. Din uppgift är att avlasta bolagets säljare så att de kan fokusera på att göra det de är bäst på - skapa nya kundrelationer! Dina arbetsuppgifter består bland annat av ordermottagning, merförsäljning, att följa upp kontakt med kunder på telefon samt besvara deras frågor och orderförfrågningar. Du kommer även få hjälpa till med att söka upp nya kunder samt ta hand om de befintliga kunderna för att fortsätta bygga relationer och öka försäljningen.

Flera delar av din roll bygger på att administrera och strukturera det arbete som säljarna har svårt att hinna med men som är centralt för att kunna hålla den höga nivå som CardKeep alltid levererar mot kund. Du har även ansvar för daglig administration av bolagets CRM- och ekonomisystem och gör kundanalyser baserade på kundernas inköpsfrekvenser och -volymer. Som Säljadministratör arbetar du med flexibilitet utifrån ett helikopterperspektiv och kan beskrivas som CardKeeps spindel i säljnätet.

Vi söker dig som...
• är strukturerad och resultatinriktad! Du har driv och energi som inspirerar och du trivs bra med att arbeta självständigt samtidigt som du vill vara den som effektiviserar. Som person är du engagerad, initiativrik, har en positiv inställning och brinner för att alltid göra ett bra jobb. Du har lätt för att kommunicera på svenska och engelska i både tal och skrift, har ett gott omdöme och affärsförståelse samt trivs i ett högt arbetstempo.

Vi ser positivt på om du har eftergymnasial utbildning och ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Samtidigt har du också lätt att lära och tycker om att jobba effektivt för att snabbt bli självgående. Du har en god struktur kring prioritering och utför arbetsuppgifter med stor noggrannhet utan att tumma på tempot. Du är kreativ, tar egna initiativ och ser utmaningar som möjligheter att få skapa lösningar. Sist men inte minst är det också viktigt för oss på Cardkeep att du kombinerar alla ovan nämnda drag, kunskaper och meriter med en stor dos ödmjukhet och prestigelöshet!

Denna process är en rekrytering där du efter avslutad rekryteringsprocess blir anställd hos ExpoGraf CardKeep International AB.

Vad Cardkeep erbjuder dig
Hos Cardkeep erbjuds en härlig arbetsmiljö som ger dig de förutsättningar som krävs för att du ska kunna prestera på topp. Här är individen viktig och du blir sedd. Stort fokus på gemenskap och glädje, samtidigt som vi når våra resultat genom engagerat och målinriktat arbete. För rätt person finns stora möjligheter att växa och utvecklas tillsammans med bolaget. Cardkeep är ett fortsatt växande bolag med stora ambitioner för framtiden. Du kommer arbeta heltid från måndag till fredag med fast lön.

START: Omgående
PLATS: Göteborg/Lerum
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Talent Manager Jasmin Kamyab, jasmin@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2016-08-11

Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig. 

Oddwork startades av tre studenter utifrån Handelshögskolan i Göteborg 2011. Vi kopplar samman talanger med företag över hela Sverige inom försäljning, ekonomi och kundtjänst. Vi lever utifrån att personlighet är A & O och att människor är bäst på det man verkligen brinner för. Därför vill vi på Oddwork alltid veta vem du är, vad du vill och framförallt vad du brinner för! Det är så vi kopplar samman rätt talang med rätt företag och skapar nästa karriärsäventyr.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Rekrytering

Publiceringsdatum
2016-07-12

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-08-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Oddwork Sweden AB

Adress
Oddwork Sweden AB
Engelbrektsgatan 28
41137 Göteborg

Kontorsadress
Engelbrektsgatan 28 41137 Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2951586

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Oddwork Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Oddwork Sweden AB: