Säljadministratör med goda Excellkunskaper!
Adecco Sweden AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Har du erfarenhet av att arbeta inom en säljorganisation, är serviceinriktad och effektiv i ditt arbetssätt? Då har vi på Adecco Office & HR ett uppdrag för dig som säljadministratör med start omgående i Upplands Väsby!
Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att arbeta med varierande arbetsuppgifter i en grupp av glada och trevliga kollegor. Arbetesuppgifterna är säljadministrativa och du kommer att arbetar nära kundteam och fältsäljkår. Som säljadministratör kommer du att ansvara för underhåll av masterdata i olika områden och system. Vidare hanterar du olika avtal, priser och rabatter i SAP-miljö. Som nämnts ovan har du mycket kontakt externt med kunder men även internt.
Vem trivs här?
Om du har tidigare erfarenhet av att arbeta med offerter, priser i SAP-miljö kommer du snabbt kunna sätta dig in i rollen. Är du dessutom van vid att assistera och ge service inom en säljorganisation, då har du goda förutsättningar för att lyckas i din roll! Dina kunskaper i Officepaketet med extra tyngdpunkt på Excel är ett krav men vi ser gärna att du kan SAP också samt att du snabbt lär dig nya datasystem. Då engelska är koncernspråket är det viktigt att du behärskar språket mycket väl, både muntligt och skriftligt.
Är du driven och noggrann och har fallenhet för siffror samt kan arbeta effektivt så kommer du att trivas bra i tjänsten! Din servicenivå är mycket hög och du gillar att hjälpa andra samt är prestigelös som person. Eftersom du jobbar i internationell miljö är det viktigt att både din engelska och svenska är på hög nivå.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult och arbetar på uppdrag hos vår kund i Upplands Väsby. Tjänsten är på heltid.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2014-10-24Arbetstider och omfattningHeltid Heltid, för 6-12 månader
ErsättningEnligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-11-22
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCamilla Dahlström 08-59898130
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
KontorsadressKungsgatan 60
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2044005
Observera att sista ansökningsdag har passerat.