Säljadministratör med goda Excelkunskaper

Adecco Sweden AB / Säljarjobb / Upplands Väsby
2015-02-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Säljadministratör med goda Excelkunskaper" (publicerad 2015-03-09) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av att arbeta inom en säljorganisation gärna som säljadministratör eller logistiker,  är serviceinriktad och effektiv i ditt arbetssätt? Adecco Office & HR har ett uppdrag som på ett internationellt företat i Upplands Väsby med start i slutet av februari! Uppdraget är på sex månader men för rätt person kan det går över till en fast tjänst hos kunden.

Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att arbeta med varierande arbetsuppgifter i en grupp av glada och trevliga kollegor! Arbetesuppgifterna är säljadministrativa och du arbetar nära  kundteam och fältsäljkår. Som säljadministratör kommer du att ansvara för underhåll av masterdata i olika områden och system. Vidare hanterar du olika avtal, priser och rabatter i SAP - miljö.  Som nämnts ovan har du mycket kontakt externt med kunder men även internt.  

Din roll som är lite enklare till en början,  hantera mycket data för att senare ta mer höjd i organisationen. Därför ser vi gärna att du har en akademisk bakgrund inom ekonomi/supply chain för att förstå flöden, system, processer och ha ett väl utvecklat sinne för problemlösning. 

Vem trivs här?
Har du en akademisk utbildning inom ekonomi eller logistik och erfarenhet av att arbeta med offerter  och priser då har du kommit rätt. År du riktigt duktig i Excel, eventuellt i SAP kommer du att snabbt sätta dig in i rollen. Är du dessutom van vid att assistera och ge service inom en säljorganisation kommer det underlätta ytterligare i arbetet och du har mycket goda förutsättningar för att lyckas riktigt bra. Dina kunskaper i Officepaketet med extra tyngdpunkt på Excel är ett krav men vi ser gärna att du kan SAP också. Då engelska är koncernspråket är det viktigt att du behärskar språket mycket väl, både muntligt och skriftligt.

 Är du driven och noggrann och har fallenhet för siffror samt arbeta effektivt så kommer du att trivas bra i tjänsten! Din servicenivå är mycket hög och du gillar att hjälpa andra samt är prestigelös som person. Eftersom du jobbar i internationell miljö är det viktigt att både din engelska och svenska är på hög nivå.

Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult och arbetar på uppdrag hos vår kund i Upplands Väsby. Uppdraget ska tillsättas i början av augusti och är på 6 månader, men eventuell möjlighet till förlängning finns. Tjänsten är på heltid.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

 Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

 Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.

 Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

 Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2015-02-10

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-03-08
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Cilla Orban 08-59898154

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2159294

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: