Säljadministratör med goda Excelkunskaper
Adecco Sweden AB / Säljarjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Täby,
Upplands-Bro,
Vallentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Täby,
Upplands-Bro,
Vallentuna eller i
hela Sverige Har du erfarenhet av att arbeta inom en säljorganisation gärna som säljadministratör eller logistiker, är serviceinriktad och effektiv i ditt arbetssätt? Adecco Office & HR har ett uppdrag som på ett internationellt företagc i Upplands Väsby med start i Omgående. Uppdraget är på sex månader men för rätt person kan det går över till en fast tjänst hos kunden.
Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att arbeta med varierande arbetsuppgifter i en grupp av glada och trevliga kollegor! Arbetesuppgifterna är säljadministrativa och du arbetar nära kundteam och fältsäljkår. Som säljadministratör kommer du att ansvara för underhåll av masterdata i olika områden och system. Vidare hanterar du olika avtal, priser och rabatter i SAP - miljö. Som nämnts ovan har du mycket kontakt externt med kunder men även internt.
Din roll som är lite enklare till en början, hantera mycket data för att senare ta mer höjd i organisationen. Därför ser vi gärna att du har en akademisk bakgrund inom ekonomi/supply chain för att förstå flöden, system, processer och ha ett väl utvecklat sinne för problemlösning.
Vem trivs här?
Har du en akademisk utbildning inom ekonomi eller logistik och erfarenhet av att arbeta med offerter och priser då har du kommit rätt. År du riktigt duktig i Excel, eventuellt i SAP kommer du att snabbt sätta dig in i rollen. Är du dessutom van vid att assistera och ge service inom en säljorganisation kommer det underlätta ytterligare i arbetet och du har mycket goda förutsättningar för att lyckas riktigt bra. Dina kunskaper i Officepaketet med extra tyngdpunkt på Excel är ett krav men vi ser gärna att du kan SAP också. Då engelska är koncernspråket är det viktigt att du behärskar språket mycket väl, både muntligt och skriftligt.
Är du driven och noggrann och har fallenhet för siffror samt arbeta effektivt så kommer du att trivas bra i tjänsten! Din servicenivå är mycket hög och du gillar att hjälpa andra samt är prestigelös som person. Eftersom du jobbar i internationell miljö är det viktigt att både din engelska och svenska är på hög nivå.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult och arbetar på uppdrag hos vår kund i Upplands Väsby. Uppdraget ska tillsättas i början av augusti och är på 6 månader, men eventuell möjlighet till förlängning finns. Tjänsten är på heltid.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2015-03-09Arbetstider och omfattningHeltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-03-25
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCilla Orban 08-59898154
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
KontorsadressKungsgatan 60
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2197214
Observera att sista ansökningsdag har passerat.