Säljadministratör för uppdrag i Göteborg

TNG Group AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Är du en fantastisk administratör som vill assistera säljare i deras administration, ha koll på fakturor och viktig kundinfo?

Tycker du om pulsen och kundfokuset som finns i säljorganisationer men vill slippa att arbeta med direkt försäljning själv? Vill du istället arbeta med orderhantering, prisuppdateringar och enklare ekonomiuppgifter? Vi söker nu noggranna och effektiva säljadministratörer för kommande uppdrag hos våra kundföretag i Göteborg!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Ett socialt och administrativt arbete på nya arbetsplatser och en möjlighet att få göra skillnad i kundbearbetningen hos olika företag som konsult via TNG. Du blir en uppskattad resurs och får ägna dig åt kvalificerad administration.
Då detta är ett konsultuppdrag via TNG arbetar du tryggt med kollektivavtal, försäkringar och självklart friskvårdsbidrag.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Som säljadministratör stöttar du företagets säljavdelning med det administrativa. Det innebär uppgifter som:

* orderhantering
* fakturering
* kundkontakt
* prisvård
* uppdatering av kund- och betalningsuppgifter i affärssystem
* ta fram försäljningsstatistik
* assistera säljarna i den dagliga administrationen

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Våra kundföretag finns inom en mängd olika branscher och arbetsuppgifterna kan varierat något beroende på uppdrag och företag. Gemensamt är dock att tjänsterna ofta ska tillsättas med kort varsel och att du påbörjar anställningen som konsult på TNG.

VEM ÄR DU?
Som säljadministratör behöver du vara serviceinriktad och prestigelös, då du har många kontaktytor och din uppgift delvis är att underlätta för andra. Av samma skäl behöver du även vara tydlig i din kommunikation.
Troligtvis har du tidigare erfarenhet av att jobba i team, med support eller i en serviceorganisation. Kanske har du själv testat försäljning men insett att du är bättre på att administrera kundkontakterna, efterarbetet samt peppa dina kollegor. Du är noggrann och har god systemvana samt van att arbeta i MS Office, med särskilt betoning på Excel. Har du tidigare kunskaper av ekonomirelaterade uppgifter är det meriterande.
Välkommen med din ansökan!

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningar via email, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Du kan endast bifoga ditt CV, så skicka inget personligt brev då vi inte läser dem. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-10-04

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Rebecca Hallberg 0708-919699

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Korsgatan 3
41116 Göteborg

Kontorsadress
Korsgatan 3

Jobbnummer
3731540

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: