Sälj- och Serviceinriktade Handläggare sökes till OKQ8

OK-Q8 AB Kundservice Avesta / Butikssäljarjobb / Avesta
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Avesta, Norberg, Hedemora, Fagersta, Säter eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos OK-Q8 AB Kundservice Avesta i Avesta

OKQ8 är ett av Sveriges största bensinbolag. Det bildades den 1 januari 1999 av OK ekonomisk förening och Kuwait Petroleum International, som äger 50 procent vardera i bolaget. OKQ8 har en marknadsandel på bensin på drygt 28 procent och ett stationsnät som omfattar fler än 1 000 stationer. Omsättningen är ca 20 miljarder kronor per år.

OKQ8 erbjuder ett komplett produkt- och serviceutbud för samtliga kundsegment. Flera olika alternativa drivmedel tillhandahålls på stationerna. Butiksvarusortimentet omfattar livsmedel, snabbmat, kioskvaror, biltillbehör, reservdelar och hem- och fritidsartiklar. OKQ8 är en av landets största däckåterförsäljare och på många anläggningar finns även verkstäder, Gör-Det-Själv-hallar och biltvättar.

2010/2011 var otroligt framgångsrika år för OKQ8 med bland annat lanseringen av marknadens bästa VISA-kort. Nu söker vi servicefokuserade Handläggare som vill hjälpa oss bibehålla vår höga servicenivå genom att stärka upp vår Kundservice under sommarens semesterperioder samt det kommande återbäringsbeskedet. Tjänsterna är på visstid under perioden slutet av maj till och med juli, alternativt augusti. För rätt person finns möjlighet till förlängning.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

Dina främsta arbetsuppgifter är att stärka upp Kundservice under sommarens semesterperioder. I juni skickas vårt återbäringsbesked ut till våra cirka 1,3 miljoner medlemmar vilket genererar ett ökat inflöde av samtal. Du kommer att svara på inkommande kundsamtal och hjälpa kunderna med olika ärenden så som kortaktivering, frågor om återbäringsbeskedet samt utbetalningar.

Du som person och sökt erfarenhet

Du har en positiv inställning samt en naturlig drivkraft och målfokusering. Du inspireras av kundkontakter och ser möjlighet till ett ökat kundengagemang i varje samtal.

Som kundservicehandläggare är du OKQ8:s representant mot kunden och vi vill att du:

• Har god datorvana och är bekväm med telefonen som arbetsredskap  
• Stimuleras av och trivs med ett högt arbetstempo
• Har en naturlig tävlingsinstinkt och gillar att arbeta mot uppsatta mål
• Erfarenhet av sälj- och serviceyrken är meriterande

Vi erbjuder

Vi erbjuder ett utvecklande och utmanande arbete, med service i fokus hos ett målinriktat gäng på ett av Sveriges största drivmedelsföretag. OKQ8:s Kundservice präglas av en positiv och härlig stämning med trevliga kollegor där det är lätt att känna gemenskap.

Kundservice har öppet mellan 08.00-17:00 vilket innebär viss skifttjänstgöring.

Är det dig vi söker? Vi ser fram emot din ansökan!

Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg.

Publiceringsdatum
2012-03-05

Arbetstider och omfattning
Heltid/Visstid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-03-18
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Malin Lindahl, 08-506 80 356
Nathalie Fröjd, 08-506 80 061

Företag
OK-Q8 AB Kundservice Avesta

Adress
OK-Q8 AB Kundservice Avesta
Box 502
77427 Avesta

Jobbnummer
1176107

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från OK-Q8 AB Kundservice Avesta

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos OK-Q8 AB Kundservice Avesta: