Sälj- och inköpsadministratör till internationellt bolag i Kista
MultiMind Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos MultiMind Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige MultiMind söker efter en driven och affärsintresserad sälj- och inköpsadministratör till vår kund i Kista. Detta är initialt ett sex (6) månaders konsultuppdrag via MultiMind med stor chans till överrekrytering.
Om Företaget:
Vår kund har idag 20 byggvaruhus i Sverige, från Malmö i söder till Haparanda i norr. Med högkvalitativa produkter som lämpar sig för det nordiska klimatet, erbjuder de sina kunder allt från rejält virke och verktyg till det minsta blomfröet. Oavsett om det gäller hemmet, trädgården, byggplatsen eller entreprenaden så kan du lita på en partner som lever efter att förtroende byggs på sikt. Vår kund är ett internationellt företag med verksamhet i Norden, Baltikum och Ryssland. I Sverige är de cirka 900 anställda och omsätter ca 1,8 miljarder kronor.
Om rollen:
I rollen som sälj- och inköpsadministratör agerar du som navet mellan sälj, inköp och butikerna. I ett nära samarbete med försäljnings- och kommersiella direktören, kommer din roll blanda annat omfatta:
Ansvara för och agera navet i den interna kommunikationen och informationen mellan varuhusen och servicekontoret Koordinering, uppföljning och utveckla informationsflöden och arbetsprocesser samt sammanställa och publicera information. Planera och säkerställa att material och information kommer in och förmedlas i tid och du säkerställer att väsentlig information når rätt person, i rätt kanal vid rätt tillfälle. Ansvara för att butikerna har de bästa förutsättningarna för ett starkt genomförande av de gemensamma satsningarna. Assistera försäljnings- och kommersiell direktör gällande planering, uppföljning, skriva protokoll bokningar mm Du delar din arbetstid mellan inköp & försäljningsavdelningen
Vem är du?
Gärna genomförd eftergymnasial utbildning 2-3 års erfarenhet inom serviceorienterade yrken. Erfarenhet inom retail är meriterande men ej ett krav Erfarenhet av administrativa uppgifter samt intern och extern kommunikation Van att driva och vara delaktig i förbättringsarbeten
Publiceringsdatum2016-04-19Dina personliga egenskaperGod kommunikativ förmåga i såväl tal och skrift. Flytande språkkunskaper inom svenska och engelska. Hög servicekänsla och intresse för att samarbeta med många kontaktytor Förmåga att hantera många olika ärenden samtidigt samt prioritera efter behov. Självgående och ansvarstagande
Som anställd hos MultiMind får du:
Kollektivavtalsenliga anställningsvillkor gällande lön, semester, pension, sjukfrånvaro, övertid, OB-tillägg. En dedikerad konsultchef som kontinuerligt stämmer av din arbetssituation och finns tillgänglig för frågor kring din anställning. Möjligheten att testa olika typer av uppdrag hos spännande företag samt bygga ut ditt CV. Troligtvis i ett internationellt bolag. Delta på roliga fester och events
Om denna tjänst låter som en intressant möjlighet rekommenderas du att skicka in din ansökan redan idag! Följ länken i annonsen alternativt skicka in din ansökan direkt till
sebastian.vesterlund@multimind.seUrvalsprocessen sker löpande och positionen kan bli tillsatt innan annonstiden löper ut .
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Sebastian Vesterlund , tel +46 (0)8 21 67 20
Här hittar du även alla våra andra lediga tjänster!
Varaktighet, arbetstid
Kontorstider Diskuteras
ErsättningDiskuteras
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-06-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSebastian Vesterlund +46 8 21 67 26
FöretagMultiMind Bemanning AB
AdressMultiMind Bemanning AB
Kungsgatan 66
11122 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 66
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2792887
Observera att sista ansökningsdag har passerat.