Sälj- och administrationsassistent till Leasify AB

Performiq AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Performiq AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om PerformIQ

PerformIQ är ett bemannings- och rekryteringsföretag som tror att de bästa jobbkandidaterna i Sverige har varit aktiva inom en idrott. Handboll och hockey. Badminton och brottning. Osv. Alla vi anlitar från receptionister till toppledare, har jobbat stenhårt för att nå ett sportsligt mål. Antingen på elitnivå eller på hobbybasis. Åratal av dedikation till en idrott gör något med en människa. Vi kallar det den tysta skolan.

Svett, slit och ändlösa timmar i träningshallen resulterar i kvaliteter våra uppdragsgivare tycker om. Som att komma i tid, vara motiverade varje morgon och ha en stark vilja att vinna. Dessutom är de lagspelare. Bokstavligen. För mer information besök www.performiq.se

Företagspresentation

Leasify AB jobbar med finansiella tjänster inom leasing. De hjälper sina kunder med att skapa upphandlingar med konkurrerande bud från Sveriges ledande leverantörer vilket sänker deras kunders leasingkostnader. Nu söker de en driven sälj- och administrationsassistent till sitt kontor i Bromma.

Tjänstebeskrivning

Som sälj- och administrationsassistent kommer du vara ansiktet utåt och du ska trivas med att vara spindeln i nätet. Telefonen kommer vara ditt främsta verktyg men arbetsuppgifterna kommer att variera.

Rollen omfattar följande arbetsuppgifter:

• Telefonuppföljningar på utskick.
• Administrera utskick till kunder
• Administrera avtal och lägga in i datasystem.
• Mötesbokningar
Etc.

Krav på person

Vi söker dig som har en gymnasieutbildning och några års erfarenhet av liknande arbete. Du har mycket goda datakunskaper i MS Office och i synnerhet Excel. Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Då du kommer att arbeta i en flexibel arbetsmiljö med högt tempo ser vi att du är en stresstålig, positiv och högpresterande person. Du har god datorvana, lätt för att lära samt är van vid att ta mycket ansvar. Har du erfarenhet av arbete med kundtjänst, mötesbokning eller försäljning ser vi detta som ett plus.
Tjänsten kräver att:
• Du har goda kunskaper i Excel och matematik.
• Trivs med att ta inkommande och utgående telefonsamtal.
• Trivs med ordning och reda
• Du ska ha lätt att bygga relationer
• Trivas med att ha många bollar i luften.
• Du serviceinriktad och lösningsorienterad.
• Bekväm med att arbeta under eget ansvar.
För att arbeta som konsult på PerformIQ är det meriterande om du har tillhört föreningslivet/idrottsrörelsen, ange gärna vilken aktivitet du har utövat.

Start: Mars.
Omfattning: Deltid
Arbetstid: 10-15 två dagar/vecka
Lön: Enligt kollektivavtal
Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Din ansökan registrerar du enkelt genom att klicka dig vidare genom denna annons, fylla i dina kontaktuppgifter och bifoga dina egna dokument. Vänligen respektera att vi inte behandlar ansökningar via e-post. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Publiceringsdatum
2016-02-17

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-06
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1724
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Eriksson

Företag
PerformIQ AB

Adress
PerformIQ AB
Sveavägen 159
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 159, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2677057

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Performiq AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Performiq AB: