Sälj - och kontorsassistent
Samantha Öberg AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Samantha Öberg AB i Stockholm Vill du ta klivet in i arbetslivet och skaffa dig utvecklande arbetslivserfarenhet hos oss på Al Dente?
Vi är specialister på matlagningsaktiviteter och event för företag och varje år välkomnar vi till våra matstudios mer än 8000 aktivt matlagande gäster.
Vi är Sveriges största ledande företag inom italienska matlagningskurser och event för företag och privatpersoner. Vi har funnits i över 20 år och är belägna i centrala Stockholm. Vi importerar och tillverkar även italienska delikatesser under vårt varumärke 'Al Dente' som säljs i våra egna kanaler. Al Dente's grundare Samantha Santambrogio Öberg är även kokboksförfattare för Bonnier Group och Semic Förlag och har gett ut flera olika kokböcker.
Vi söker nu en Sälj - och kontorsassistent som ska arbeta tillsammans med vår sälj, marketing och kontorsavdelning, som har hand om planering och försäljning av event och matlagningskurser för både företag och privata sällskap.
Du kommer att ha huvudansvaret över våra inkommande förfrågningar, mail och telefonsamtal och första kontakt gentemot våra kunder. Din roll på företaget spelar en viktig roll i att skapa en positiv kundupplevelse och förstklassig service. Ledord är personlig kontakt, hög servicenivå, god kompetens och effektivt arbete. Som en stor del av ett litet bolag kommer ditt arbete verkligen vara betydelsefullt och det finns goda möjligheter för fortsatt anställning om vårt samarbete fungerat bra under vikariatet.
Vi söker dig som:
Har en avslutad gymnasial utbildning
Har tidigare erfarenhet utav en roll där du arbetat med service och/eller försäljning
Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal såväl som skrift
Som person är du:
Stresstålig och har en god förmåga att snabbt flytta fokus, hantera många parallella uppgifter samtidigt och lätt kunna lyfta blicken och se en helhet i organisationen.
Har en hög känsla för service och kundbemötande
Effektiv och lösningsorienterad
Att vara utåtriktad och kunna hantera olika typer av människor är viktigt. Vi ser vidare att du är driven, pålitlig, och har en positiv inställning och god anpassningsförmåga.
Om du har en passion för mat är detta också fördelaktigt då vår verksamhet kretsar mycket kring italiensk matkultur
Vi erbjuder:
Kollektivavtal hos Visita med bra förmåner
Gemensamma företagsresor
Team bulding-aktiviteter som t.ex. spa och restaurangbesök
Vi värdesätter en bra teamkänsla och äter ofta hemlagad lunch tillsammans
Personalrabatt på våra italienska delikatesser
Tjänsten är ett vikariat för vår kollega som går på tjänstledighet i januari. Det finns god chans till för en tillsvidareanställning om samarbetet mellan oss fungerat bra under denna period.
För att ansöka, skicka in en fullständig ansökan med:
CV
Personligt brev
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-11-16
E-post:
elsa@aldentestockholm.com Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Sälj - och kontorsassistent".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Samantha Öberg AB (org.nr 556868-4517)
Roslagsgatan 33 B BV (
visa karta)
113 54 STOCKHOLM
Kontakt Elsa Allerstrand
elsa@aldentestockholm.com 0707421973 Jobbnummer 8196793
Observera att sista ansökningsdag har passerat.