Sales Support till Smith & Nephew

SJR / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Smith &Nephew is a diversified advanced medical technology business that supportshealthcare professionals in more than 100 countriesto improve the quality of life for their patients. We have leadership positions in Orthopedic Reconstruction and Trauma, Sports Medicine and Advanced Wound Management.

We have more than 15,000 employees around the world.Annual sales in 2017 were $4.7 billion.

We are a constituent of the UK's FTSE100 and our shares aretraded on the London Stock Exchangeand throughAmerican Depository Receipts on the New York Stock Exchange.Read more on (http://www.smith-nephew.com/) www.smith-nephew.com (http://www.smith-nephew.com)

In the Nordics we have offices in Sweden, Norway, Finland and Denmark with in total 150 employees.

Sales Support till Smith & Nephew
Är du en positiv och serviceinriktad person som söker en varierande tjänst inom administration och service? Vi söker nu dig som vill arbeta som Sales Support hos vår kund som sitter i trevliga och ljusa lokaler i Mölndal. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader.
Låter detta som tjänsten för dig? Sök i så fall redan idag då urval och intervjuer kommer att ske löpande!

Tjänstebeskrivning
I rollen som Sales Support kommer du att arbeta i en bred och varierande roll med administration, reklamationshantering samt att stötta säljteamet med bland annat utskick till kunder och planering av utställningar. Vidare kommer du ta emot och lägga in inköpsorder samt ha en del kontakt med både kunder och leverantörer. Du har ett nära samarbete med kollegor på övriga avdelningar, så som kundtjänst och försäljning för att på bästa sätt möta kundens behov.

I rollen ingår även att ha kontakt med företagets nordiska marknadsgrupp och agera länk mellan den och det egna teamet. På sikt kan denna del av tjänsten komma att utvecklas ytterligare med fler uppgifter inom marknadsområdet.

Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från administrativ och supporterande tjänst, gärna inom området medicinteknik. Du behöver ha god känsla för service och trivas med att ha mycket kontakt både inom och utanför företaget. Mycket arbete sker MS Office, särskilt Excel varför det är viktigt att du känner dig bekväm i programmet. Har du tidigare erfarenhet av att arbeta i SAP kan detta vara meriterande. Förutom svenska behöver du även behärska engelska i tal och skrift.

Som person är du prestigelös och lösningsorienterad. Du har ett strukturerat arbetssätt och tycker om att arbeta självständigt. Då du kommer ha daglig kontakt med personer inom såväl som utom organisationen trivs du i en social roll där din kommunikativa sida kommer väl till användning. Är du dessutom en ansvarstagande och noggrann samt trivs med varierande arbetsuppgifter har du hittat rätt!

Övrig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Tomas Bogren, 031-333 54 84.

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Publiceringsdatum
2018-05-11

Om företaget
SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Tomas Bogren tomas.bogren@sjr.se

Företag
SJR

Adress
SJR
Kungsgatan 48 B
41115 Göteborg

Kontorsadress
Kungsgatan 48 B, Göteborg

Jobbnummer
4138794

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR: