Sales Support Specialist

Quest Consulting Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Quest Consulting Sverige AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Vi söker en Orderadministratör till vår kund i Bromma!

Tycker du om att ha kundkontakt och ansvara för kundorder och inköp? Då är denna roll något för dig! Vi söker en orderadministratör på halvtid till vår kund i Bromma. Som orderadministratör tar du emot och hanterar allt från kundorder till inköp och fakturering. Du är i daglig kontakt med vår fabrik i Italien samt andra leverantörer för att följa upp och bevaka inköp.

Kundservice

Du är första kontaktperson vid beställningar från kunder via telefon och mail.
Du tar emot och registrerar inkommande kundorder.
Kommunicerar internt och externt vid förseningar eller andra förändringar vad gäller kundorder.
Hanterar och svarar på kundfrågor samt skickar vidare frågor till rätt kompetens internt.

Inköp

Beställer direkt och indirekt material/tjänster från vår fabrik och andra leverantörer.
Följer upp och bevakar inköp från vår fabrik och andra leverantörer.
Har kontinuerlig kontakt med leverantörer och återkopplar vid kvalitetsproblem.

Publiceringsdatum
2023-12-07

Övrig information
Ansvarar för att fakturera våra kunder efter slutförd leverans.
Bidrar till utvecklingen av befintligt ordersystem samt utveckling och uppdatering av befintliga processer och rutiner.
Uppdraget är på deltid 50%, baserat i Bromma men går bra att utföra på distans

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper:

Avslutad gymnasieutbildning
Du har tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom service och/eller administration
Du har en god dator- och systemvana
Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
Du har lätt för att samarbeta med andra samtligt som du är självgående med förmågan att prioritera.
Du är organiserad och lösningsorienterad med ett stort kundfokus.

Meriterande om:

Du sedan tidigare har arbetat med kundservice, orderregistrering och inköp.
Du har tidigare erfarenhet av SAP.

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.

Om företaget
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Ersättning
Månadslön - Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-12-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Quest Consulting Sverige AB (org.nr 556945-6659), https://quest.se/

Jobbnummer
8313039

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Quest Consulting Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Quest Consulting Sverige AB: