Sales Support Administrator till Brightstar

Brightby AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Brightby AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Drivs du av att arbeta i en administrativ roll med ett brett kontaktnät? Vill du arbeta nära affären i en internationell organisation beläget i nya, moderna lokaler? Då kanske du är personen vi söker!

Brightstar är världens största distributör inom trådlös kommunikation och ledande inom innovation och kundanpassade tjänster för telekombranschen. Vi strävar vi efter att vara den bästa partnern för mobilbranschens leverantörer, operatörer och återförsäljare. Vi är experterna inom trådlösa kommunikationsprodukter och tjänster. I Norden är vi 200 anställda med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Baltikum och omsätter 4,5 miljarder kronor till 1500 aktiva kunder. Huvudkontoret ligger i nyrenoverade moderna lokaler i Kista med dotterbolag i Norge, Danmark och Finland. Läs mer på www.brightstar.com

Brightby söker för Brightstars räkning en Sales Support Administrator på heltid till kontoret i Kista. Du kommer arbeta som konsult på Brightby och vara uthyrd till Brightstar. För rätt person kommer det finnas möjlighet att bli tillsvidareanställd av Brightstar efter sex månaders konsultuppdrag.

Du blir ansvarig för att administrationen kring produkterna registreras, dokumenteras och arkiveras enligt bolagets regelverk. Du kommer ha en bred kontaktyta med ett nära samarbete med främst ekonomi-, försäljnings- och produktavdelningen samt leverantörer och kunder i norden. Du rapporterar till en av affärsområdescheferna.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Administration och arkivering av leverantörs- och kundaffärer
• Administration av leverantörsfordringar

Publiceringsdatum
2016-05-31

Profil
Vi söker dig som har ett par års erfarenhet av en administrativ roll. Du driver självständigt ditt arbete framåt och är analytisk och noggrann. Du trivs med att arbeta i en internationell miljö med många sociala kontakter. Du har goda kunskaper i svenska och engelska (skriftligt och muntligt). Då tjänsten innebär mycket arbete i Excel ser vi att du har goda kunskaper och tidigare erfarenhet av att hantera Excel. Det är meriterande om du läst ekonomi på gymnasiet och/eller arbetat med bokföring.

Så ansöker du
I denna konsultrekrytering samarbetar Brightstar med Brightby. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att kontakta konsultchef Iren Sayar på telefon 070-413 99 97 eller iren.sayar@brightby.se

Du söker tjänsten via länken nedan:
http://karriarportal.brightby.se

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Brightby är ett rekryterings- och konsultföretag specialiserat inom ekonomi och finans och ingår i samma koncern som konsultföretaget Meritmind. Vi erbjuder våra medarbetare mentorskaps- och utbildningsprogram utöver spännande rekryteringar och konsultuppdrag. Vi hoppas att du har viljan och förmågan att bli en av Sveriges bästa ekonomikonsulter och söker din nästa utmaning hos oss.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-06-30

Företag
BRIGHTBY AB

Adress
BRIGHTBY AB
BOX 17007
10462 STOCKHOLM

Kontorsadress
MAGNUS LADULÅSGATAN 63B
STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-12001400

Jobbnummer
2879825

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Brightby AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Brightby AB: